Nagrody konkursu Media Trendy 2013 rozdane – Portal PR - 24PR




Nagrody konkursu Media Trendy 2013 rozdane

23.04.2013 Kategoria: Konkursy. Autor: admin

Podczas uroczystej Gali, 22. kwietnia poznaliśmy laureatów konkursu Media Trendy 2013. Przyznano 11 nagród i 22 wyróżnienia. W tym roku nie przyznano Grand Prix.

W konkursie Young Media Lions, nagrodę główną – wyjazd na Festiwal Cannes Lions zdobył team z domu mediowego Starcom: Anna Kozłowska i Monika Dzikiewicz Wyróżnienia otrzymali: Agata Szymańska i Tomasz Przeździecki z domu mediowego Maxus, Natalia Bielińska i Kaja Białowąs z domu mediowego MEC oraz Anna Dąbrowska i Bartosz Niewiadomski z domu mediowego Equinox.

Najwięcej nagród, wyróżnień i nominacji zdobyły agencje:

  • OMD (3 nagrody, 1 wyróżnienie, 4 nominacje)
  • DDB Warszawa (3 nagrody, 1 wyróżnienie, 2 nominacje)
  • Starcom MediaVest Group (1 nagroda, 5 wyróżnień, 2 nominacje)

Pozostałe agencje docenione w tegorocznym konkursie to: MEC, MediaCom Warszawa, Tribal DDB, John Pitcher, K2, 180Heartbeats + Jung v. Matt, Heureka, Mindshare Polska, PanMedia Western, Lemon Sky, The Digitals, McCann Warsaw, PZL, Cheil Poland, Tequila Polska, McCann Warsaw, Leo Burnett Warsaw, Brasil.

W tym roku po praz pierwszy ogłoszono ranking Agencji i Domów Mediowych oraz Mediów.

Za nominację przyznawano 1 punkt, za wyróżnienie 5 punktów, a za nagrodę 10 punktów.

Ranking przedstawia się następująco:

Agencje i domy mediowe

Miejsce

Nazwa

Punktacja

1

OMD

39

2

Starcom   MediaVest Group

37

DDB

37

3

MediaCom   Warszawa

22

4

Tribal   DDB

20

5

MEC

17

6

Heureka

16

7

K2

15

180heartbeats   + Jung von Matt

15

8

Mindshare   Polska

11

John   Pitcher

11

Brasil

11

9

PanMedia   Western

10

Lemon   Sky

10

The   Digitals

10

Havas   Media

10

Havas   Engage Warsaw

10

10

Saatchi&Saatchi  

8

11

McCann   Warsaw

6

Media

Miejsce

Nazwa firmy

Punktacja

1

AMS

10

2

HBO Polska

6

3

Krajowy Integrator Płatności

5

Grupa Onet

5

4

Grupa RMF

1

Grupa o2

1

Nagrody specjalne trafiły do:

Medium Roku: YouTube – za stały rozwój wysokiej jakości kanałów tematycznych i współpracę przy tworzeniu profesjonalnych treści w Polsce i na terenie Europy Środkowo – Wschodniej.

Wydarzenie Roku: wojna o ACTA – za wyjątkowe wydarzenia roku w mediach (i nie tylko). To nagroda tysięcy internautów, którzy uznali, że zagrożony jest ich świat: świat internetu, wolnego słowa i swobodnej wymiany treści. Za zjednoczenie sił niezależnie od poglądów religijnych, statusu społecznego i wykształcenia.

Człowiek Roku: Polscy Paraolimpijczycy – za to, że tak znacząco można było wypromować ideę, która do tej pory stała w cieniu. To jak zmieniło się postrzeganie dyscyplin paraolimpijskich poprzez dostrzeżenie jaskrawego kontrastu pomiędzy ich promocją w kraju i za granicą. W Polsce transmisję można było obejrzeć tylko w internecie, podczas gdy nasi sportowcy zdobyli 36 medali, w tym 14 złotych, 13 srebrnych i 9 brązowych. Polacy zajęli 9. miejsce w klasyfikacji medalowej (na 76 krajów) oraz pobili 5 rekordów świata, a to w porównaniu z Igrzyskami Olimpijskim jest niezwykle imponującym wynikiem. Czy ktoś jeszcze wątpi, że Paraolimpiadę warto relacjonować?

www.mediatrendy.pl.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.