Reklama w reklamie, czyli co Piotr Żyła robi z paluszkami, chipsami i orzeszkami? – Portal PR - 24PR




Reklama w reklamie, czyli co Piotr Żyła robi z paluszkami, chipsami i orzeszkami?

22.04.2013 Kategoria: Reklama. Autor: admin

Kampania reklamowa marki Beskidzkie z udziałem Piotra Żyły, która rozpoczęła się 16 kwietnia, cieszy się ogromnym zainteresowaniem mediów, widzów, jak i użytkowników portali społecznościowych. Kampania od 22 kwietnia została wzbogacona o trzy nowe spoty z udziałem Piotra Żyły.

Nowe spoty reklamowe z udziałem skoczka promują trzy kategorie produktów marki Beskidzkie: paluszki, chipsy i orzeszki. Pierwsza reklama przedstawia zabawę Piotra z paluszkami podczas kręcenia telewizyjnego spotu, druga odsłona to nagranie reklamy radiowej z chipsami, natomiast trzeci spot to sesja fotograficzna Piotra z orzeszkami Beskidzkie.

„Nowa strategia marki Beskidzkie okazała się wielkim sukcesem. Osobowość ambasadora Beskidzkich świetnie współgra z wizerunkiem marki. Cieszy nas także ogromna liczba pozytywnych opinii o kampanii i wyborze Piotra Żyły” – mówi Adam Klęczar, prezes firmy Aksam, właściciel marki Beskidzkie.

Pierwszy etap kampanii spotkał się z ogromnym zainteresowaniem, bowiem spot z udziałem Piotra Żyły miał ponad 1,3 mln wyświetleń na serwisie Youtube.pl, natomiast fanpage marki Beskidzkie na Facebooku zdobył prawie 300% nowych fanów. Według danych agencji 38PR odpowiedzialnej za komunikację z mediami, w prasie i internecie pojawiło się ponad 110 publikacji.

Piotr Żyła - spoty reklamowe marki Beskidzkie  (7)

„Tworząc nowe spoty reklamowe staraliśmy się, aby przekąski Beskidzkie stanowiły naturalny element sytuacji. Głównym założeniem było uchwycenie prawdziwej i spontanicznej reakcji Piotra próbującego paluszków, chipsów i orzeszków, dlatego z założenia scenariusze miały otwarty charakter. Hasło kampanii – Cokolwiek robisz – Bądź sobą, jesteśmy z Tobą – oddaje wartości marki, jakie chcemy pokazać widzom” – mówi Dariusz Chwierut, Creative Group Head, Schulz brand friendly.

Celem kampanii, obok zwiększenia świadomości marki Beskidzkie i prezentacji szerokiego portfolio słonych przekąsek, jest podkreślenie walorów produktów takich jak chrupkość i świeżość. Naturalność produktów odwołuje się do najwyższej jakości składników, ale jednocześnie zachęca wszystkich do bycia sobą w każdej sytuacji. Polska marka doceniania jest w 21 państwach m.in. w USA, Włoszech czy Azerbejdżanie.

Kampania, która rozpoczęła się 16 kwietnia i potrwa do 19 maja, jest emitowana w kanałach TVP, At Media, TVN, Polsat. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano bannery oraz formaty wideo, które pojawią się w wysokozasięgowych serwisach onet.pl, vod.pl, youtube.pl, tvnplayer.pl, google.pl oraz na Facebook.com. Strategię i kreację przygotował Schulz brand friendly. Media zaplanował i zakupił dom mediowy IQ Media. Komunikacją PR i prowadzeniem fanpage’u zajmuje się agencja 38PR.

Firma Aksam, która istnieje od 1993 roku, to w Polsce lider sprzedaży w kanale tradycyjnym  słonych paluszków – w 2012 roku posiadała 38,94% udziału w rynku[1]. Po raz pierwszy zdecydowała się na kampanię reklamową, która promuje słone przekąski marki Beskidzkie: paluszki, chipsy i orzeszki.

www.beskidzkie.com.pl


[1]Źródło: Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o.,  reprezentatywna próba sklepów niezależnych i z szyldem miękkiej franczyzy

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.