Wojciech Mann reklamuje nowy ciągnik MAN – Portal PR - 24PR




Wojciech Mann reklamuje nowy ciągnik MAN

22.04.2013 Kategoria: Reklama. Autor: admin

W połowie kwietnia wystartowała kampania B2B nowego ciągnika MAN TGX Euro 6. Głosem akcji, przygotowanej przez Agencję Reklamową S4 oraz Driim Interactive, jest Wojciech Mann.

Kampania obejmuje prezentacje prowadzone przez przedstawicieli handlowych MAN Truck & Bus Polska Sp. Z o.o. w siedzibach potencjalnych klientów spółki. Nowy ciągnik pojawi się tej wiosny na parkingach kilkuset firm transportowych, gdzie przedstawiciele MAN-a prezentować będą najbardziej istotne cechy pojazdu za pomocą mobilnej aplikacji wykorzystującej technologię augmented reality. Przez kolejne części interaktywnej prezentacji uczestników poprowadzi humorystyczny komentarz Wojciecha Manna. Jego głos zostanie również wykorzystany w specjalnie przygotowanej nawigacji GPS, którą otrzymają uczestnicy prezentacji. Wsparciem dla akcji jest dedykowana strona mojnowyman.pl.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja reklamowa S4. Za realizację działań online i mobile odpowiada agencja Driim Interactive, stanowiąca wcześniej digitalowy oddział S4.

Agencja Reklamowa S4 SA jest agencją typu full service, oferującą działania zintegrowanej komunikacji marketingowej, tj. doradztwo strategiczne, kampanie reklamowe oraz PR i eventy, działania niestandardowe i obsługę z zakresu multimediów. Firma działa na rynku od 1998 roku. Centrala Agencji mieści się w Krakowie.

Agencja Reklamowa S4

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.