Grayling zwycięzcą w przetargu PARP na usługi promocyjne Krajowego Systemu Usług – Portal PR - 24PR




Grayling zwycięzcą w przetargu PARP na usługi promocyjne Krajowego Systemu Usług

06.05.2013 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Grayling Poland został wybrany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) do realizacji dwuletniego projektu dotyczącego „Prowadzenia biura zarządzania informacją o KSU oraz wsparcia przy koordynacji współpracy pomiędzy PARP, ośrodkami KSU, instytucjami współpracującymi, instytucjami zainteresowania przedsiębiorców, mediami”. Całkowita wartość projektu to 2 420 861,70 PLN brutto.

Celem kampanii jest przede wszystkim zapewnienie informacji nt. KSU oraz oferty usług obecnym oraz potencjalnym klientom Systemu oraz mediom, jak również licznym instytucjom współpracującym z PARP i KSU.  Grayling prowadzić będzie relacje z mediami, działania skierowane bezpośrednio do grup docelowych (mailingi, dystrybucja materiałów), działania reklamowe (prasa, radio, pozycjonowanie SEO), opracowanie i produkcję materiałów promocyjnych oraz organizację wydarzeń specjalnych. Liderem projektu jest Krzysztof Baczyński, Senior Consultant.

Segment projektów komunikacyjnych dla sektora publicznego ma ogromny potencjał i jest doskonałym uzupełnieniem dywersyfikującym portfolio klientów naszej firmy. W ostatnim czasie Grayling wzmocnił swój zespół o osoby specjalizujące się w projektach publicznych i ten projekt jest tego efektem. Cieszymy się, że Państwowa Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości powierzyła nam tak ważne zadanie. Zespół dedykowany do obsługi PARP posiada szeroka wiedzę specjalistyczną i doświadczenie na tym polu, zdobyte podczas realizacji różnorodnych projektów komunikacyjnych dla licznych klientów z tego sektora. Zamierzamy dalej rozwijać tę gałąź naszej działalności, a na horyzoncie mamy już kilka kolejnych przetargów” – powiedziała Ewa Szejner, Prezes Grayling Poland.

Działania promocyjne Krajowego Systemu Usług prowadzone były do października 2012 r. przez agencję Partner of Promotion. Grayling Poland jako nowy wykonawca kampanii został wybrany w marcu tego roku spośród 3 agencji w drodze przetargu publicznego.

Grayling to

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.