Marketing House dla marki Danio – Portal PR - 24PR




Marketing House dla marki Danio

28.05.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Agencja Marketing House wygrała przetarg na realizację programu konsumenckiego dla marki Danio należącej do portfolio Danone. Długofalowe działania zakładają między innymi budowę strony www, konkursy i akcje specjalne skierowane do grupy docelowej marki.

Nowe aktywności o zasięgu ogólnopolskim rozpoczną się już w lipcu. Grupa docelową jest młodzież 13-19 oraz kobiety, w tym matki w wieku 20-49. Założeniem strategicznym programu jest długofalowe budowanie relacji z konsumentami.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.