Partner of Promotion dla Renault i Dacia w krajach bałtyckich – Portal PR - 24PR




Partner of Promotion dla Renault i Dacia w krajach bałtyckich

23.05.2013 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Renault Polska. Od maja 2013 agencja odpowiada za koordynację działań PR marek Renault oraz Dacia w krajach bałtyckich. Jest to kolejny projekt prowadzony przez Partner ofPromotion na rynkach zagranicznych.

Renault Polska, przedstawiciel Renault S.A.S. – jednego z największych producentów samochodów na świecie, powierzył agencji Partner of Promotion prowadzenie działań PR na rzecz marek Renault oraz Dacia na Litwie, Łotwie oraz w Estonii. Celem działań jest zapewnianie stałych relacji z mediami oraz koordynacja wydarzeń specjalnych organizowanych przez Renault Polska na lokalnych rynkach.

Jest to kolejny projekt agencji prowadzony zagranicą. Od kilku lat Partner ofPromotion rozwija swoje działania także na rynkach wschodnich. W 2012 otworzono lokalne biuro firmy w Moskwie, które będzie odpowiadać za koordynację części działań w krajach bałtyckich. Partner of Promotion jest również współtwórcą sieci agencji CEEPR-net, która od 2006 roku zrzesza agencje PR Europy Środkowo-Wschodniej.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.