Rebranding opakowań herbat TEEKANNE – Portal PR - 24PR




Rebranding opakowań herbat TEEKANNE

21.05.2013 Kategoria: Wizualizacja. Autor: admin

Koncern TEEKANNE, od ponad 130 lat dostarczający konsumentom wyśmienite herbaty, odświeżył wygląd opakowań herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych. Rebranding unowocześnił opakowania i sprawił, że teraz jeszcze czytelniej komunikują one wysoką jakość produktów, pozostając przyjazne konsumentowi.

Nowy projekt ma przede wszystkim za zadanie podkreślać najwyższą jakość i zalety herbat TEEKANNE. Ponadto, w obliczu intensywnie ewoluującego rynku, zbudowanie jednolitego komunikatu wizualnego dla wszystkich rodzajów herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych zwiększa rozpoznawalność tych produktów i uatrakcyjnia je w oczach konsumentów.

Na odświeżonych, czytelnych opakowaniach, przewija się wspólny motyw: charakterystyczna, klasyczna filiżanka z parującym naparem, podkreślająca przyjemność picia herbaty, a w tle – nawiązanie do plantacji. Zmieniający się kolor pola upraw symbolizuje różne miejsca, z których pochodzą zbierane liście herbaty.

Odświeżona linia herbat TEEKANNE składa się z 10 produktów. Jest wśród nich 5 herbat czarnych (NERO, English Breakfast, Gold, Ceylon, Assam)  oraz 5 czarnych aromatyzowanych (Earl Grey, Earl Grey Lemon, Irish Cream, Royal Rum i Black Lemon). Całość wyróżnia się elegancką, wyrazistą kolorystyką. Nowością jest indykator mocy, który teraz pojawia się na pudełku – znacznie ułatwia to konsumentom wybór najbardziej odpowiadającego ich gustom i oczekiwaniom napoju.

Jeśli chcemy, by nasza marka postrzegana była jako nowoczesna, musimy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom rynku. Atrakcyjne opakowania to co prawda tylko jeden z elementów zaplanowanej całościowej strategii, ale niezwykle ważny, bo wpływa na postrzeganie przez handlowców i konsumentów, poprawia rozpoznawalność. Jakość produktu musi iść w parze z wyglądem opakowania, komunikować go i podkreślać benefity marki – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.

Nowy design opakowań przygotowała agencja Mark & Mark. Został on wdrożony nie tylko w Polsce, ale przyjęto go jako standard dla opakowań również w kilku innych krajach Europy, do których docierają produkowane w Polsce herbaty TEEKANNE.

Koncern TEEKANNE

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.