Trade Media – debiut nowej agencji instorowej – Portal PR - 24PR




Trade Media – debiut nowej agencji instorowej

27.05.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Na rynku debiutuje Trade Media, nowa agencja zajmująca się kampaniami reklamowymi w sieciach sklepowych.

Trade Media to nowa agencja zajmująca się organizacją kampanii reklamowych w punktach sprzedaży, przede wszystkim w hiper i supermarketach. W jej ofercie znajduje się 10 największych sieci handlu nowoczesnego, między innymi Tesco, Kaufland, Alma, Piotr i Paweł, Leclerc, czy Makro. Poza nimi Trade Media realizuje także działania reklamowe w salonikach prasowych sieci Kolporter, Relay i Inmedio. Agencja proponuje swoim klientom wybór ponad 20 rodzajów aktywności reklamowych znajdujących się zarówno przy półkach, jak również w alejkach zakupowych, przy kasach i na parkingach sklepów.

Trade Media kieruje swoją ofertę przede wszystkim do producentów FMCG obecnych ze swoimi produktami w sklepach. Oferta agencji obejmuje pełną obsługę kampanii, od rekomendacji sieci poprzez produkcję nośników reklamowych ich wynajem, ekspozycję w sklepie i kontrolę. Klienci potrzebujący wsparcia kreatywnego otrzymają także usługę projektowania materiałów.

Agencja ma już na koncie kampanie zrealizowane w hiermarketach, największe z nich odbyły się dla koncernów Procter&Gamble i Tchibo. Managerem projektu została Anna Kurzydłowska, która do Trade Media przeszła z firmy POS Media.

Trade Media dołączyła do Grupy SparkPark, do której należą już agencje Krewcy Krawcy zajmujący się kampaniami niestandardowymi oraz Media Shop, właściciel nośników reklamy zewnętrznej.

Grupa SparkPark

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.