Bank 3.0 – Nowy wymiar bankowości – Portal PR - 24PR




Bank 3.0 – Nowy wymiar bankowości

14.06.2013 Kategoria: Książki. Autor: admin

Bank 3.0. Nowy wymiar bankowościBrett King odwiedził Polskę w związku z ukazaniem się polskiego wydania jego bestsellerowej książki „Bank 3.0 – Nowy wymiar bankowości” (tytuł oryginalny “Bank 3.0 – Why banking is no longer somewhere you go, but something you do”). Książka została wydana przez Wydawnictwo Studio Emka dzięki wsparciu i przy współpracy firmy doradczej Deloitte.

Prezesi polskich banków o książce:

Napisać o książce „Bank 3.0” Bretta Kinga, że to lektura prowokująca czy  zmuszająca do myślenia, to jakby napisać, że rock and roll charakteryzuje się ciekawą linią melodyczną. To jest „oczo-otwieracz” bankowej branży. Co my tu robimy? Jak długo jeszcze? Jak nie my, to kto? Co zrobić, aby nie zostać zmiecionym przez rewolucję mobilną, social media, zmieniające się oczekiwania i zachowania klientów? Co zrobić, aby nie podzielić losu tylu innych branż?

Nie wiem, czy wszystkie hipotezy autora się sprawdzą. Wiem, że już teraz nie ma na świecie liczącego się bankiera detalicznego, który nie czytałby Kinga. Już czekam na „Bank 4.0”.

Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu, Alior Bank

Czy w dzisiejszym świecie, gdy klient dyktuje warunki, gdy media społecznościowe mają dużo większą siłę rażenia niż najmocniejsza kampania marketingowa, gdy kluczem jest walka o zaangażowanie klienta – jest miejsce na tradycyjną bankowość? Jak zmieni się nie tylko rynek bankowy, ale i cała sfera usług finansowych dzięki mobilnej technologii? Na te i wiele innych pytań Brett King znajduje odpowiedź pokazując najnowsze trendy, przykłady i stawiając śmiałe hipotezy. Dla wszystkich pracujących w sektorze finansowym ta książka powinna stać się lekturą obowiązkową. Ale również każdy z nas, jako klient, może dowiedzieć się czego wymagać od swojego banku – teraz i w przyszłości.
Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu, Raiffeisen Polbank

Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat jaki znamy odchodzi w przeszłość.  W czasach, gdy tylko wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy wielkie powstają pod każdą szerokością geograficzną. Bankowość nie może lekceważyć tej dynamiki. Na naszych oczach wizje Bretta Kinga o „Banku 3.0” stają się rzeczywistością, bo ignorowanie nowych potrzeb klientów to zbrodnia. Gdy inni tylko się przyglądają, warto podjąć wyzwanie i wdrażać przełomowe rozwiązania. IKO, bankowość mobilna 4G stworzona przez PKO Banki Polski, to dowód, że rynkowy standard może powstać nad Wisłą.

Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu, PKO Bank Polski

Placówka, gotówka i podpis – filary tradycyjnej bankowości – w przyspieszonym tempie przestają pasować do rytmu naszego dnia. Rewolucję zapoczątkowaną przez Internet przypieczętują smartfony i media społecznościowe. Brett King, jak nikt, rozumie szybko i nieintuicyjnie zmieniające się zachowania konsumentów – nasze zachowania. Przeobraziły już one takie branże jak media, rozrywkę, podróżowanie, telekomunikację i handel. Jako bankowcy nie możemy czekać i udawać, że nas to nie dotyczy. Wydaje się, że już jesteśmy nieco spóźnieni…”

Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, BRE Bank

Strona wydawcy Studio Emka

http://www.studioemka.com.pl/index.php?page=p&id=492&

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.