mbba – komunikacja w biznesie – Portal PR - 24PR




mbba – komunikacja w biznesie

04.06.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Na rynku doradztwa komunikacyjnego dla biznesu, swoją aktywność rozwija mbba – komunikacja w biznesie. Firma od ub. roku dynamicznie zwiększa portfolio realizacji oraz wdrażanych projektów. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej i korporacyjnej, programach CSR, business development dla podmiotów krajowych i zagranicznych,  a także komunikacji finansowej, w tym relacjach inwestorskich.

„Zmieniająca się rzeczywistość coraz częściej wymaga zmiany koncepcji funkcjonowania firm doradczych. Jesteśmy proszeni o dostarczanie usług z zakresu doradztwa komunikacyjnego ale w kontekście biznesowym. To oznacza, że klienci oczekują od nas analizowania wpływu proponowanych działań na funkcjonowanie ich biznesu. Dopiero wtedy przystępujemy do taktycznego planowania aktywności. Z naszego doświadczenia wynika, że taka ścieżka prowadzi do weryfikacji wstępnych założeń Klienta, ponieważ proponujemy działania bardziej skuteczne i dopasowane do aktualnych potrzeb. Dzięki temu optymalizujemy nakłady potrzebne do osiągnięcia pożądanych efektów.” – mówi Marcin Bęben, Partner zarządzający mbba – komunikacja w biznesie.

mbba – komunikacja w biznesie współpracuje między innymi z Narodowym Bankiem Polskim, P.R.E.S.C.O. Group S.A., ED invest S.A., Elmark Automatyka Sp. z o.o. oraz Getac.
W marcu br. mbba – komunikacja w biznesie tworzyła także konsorcjum, które realizuje kampanię edukacyjno-informacyjną „Jogurt na dobry dzień”  na rzecz Związku Polskich Przetwórców Mleka.

W kwietniu br. wystartował ogólnopolski program „Wydatki kontrolowane”, przygotowany przez mbba – komunikacja w biznesie na zlecenie P.R.E.S.C.O. Group. Wśród partnerów programu znaleźli się Narodowy Bank Polski, BIG InfoMonitor, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP. Patronat medialny nad programem objęły magazyny Tina i Świat Kobiety oraz portale Interia.pl i odpowiedzialnybiznes.pl.

„Bardzo dużą satysfakcję przynosi nam realizacja programów CSR. Pomagamy też przy wielu akcjach społecznych. Pragmatyczne podejście i sensowne, dobrze zaprojektowane programy w połączeniu z doradztwem w zakresie pozyskiwania funduszy sprawiają, że udaje nam się z powodzeniem rozwijać ten obszar. Zgłaszają się do nas również spółki giełdowe ponieważ widzą wymierne efekty ze współpracy.”- dodaje Małgorzata Fischer, Dyrektor ds. Komunikacji Finansowej

– „Widzimy także coraz większe zainteresowanie usługami business development. Klienci chcą, abyśmy w ich imieniu pozyskiwali partnerów biznesowych czy nowe kontrakty, albo prowadzili wstępne negocjacje. To trudne działania, które wymagają z jednej strony wysokich kompetencji komunikacyjnych a z drugiej zrozumienia struktury biznesu. Jesteśmy w pełni przygotowani do realizacji takich projektów.” – dodaje Marcin Bęben.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.