Netizens Peppermint dzieli się na Netizens i Peppermint – Portal PR - 24PR




Netizens Peppermint dzieli się na Netizens i Peppermint

10.06.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Netizens Peppermint przekształca się w Netizens digital innovation house – interaktywny dom produkcyjny i Peppermint – agencję reklamową, dwie odrębne, ale ściśle współpracujące ze sobąi uzupełniające się kompetencjami firmy.

Firma Netizens powstała w 1999 roku jako agencja interaktywna. Peppermint powstał w 2002 roku  jako agencja BTL. W 2009 roku obie firmy połączyły się, aby wzajemnie czerpać ze swoich doświadczeń i poszerzyć obszar swoich działań. Przez ostatnie lata spółka rozszerzała swoje kompetencje, obejmując coraz większy obszar rynku reklamowego. Jednocześnie krystalizowały się specjalizacje oddziałów.  W efekcie firma zdecydowała się na ponowny podział. Peppermint zajął się budowaniem strategii dla brandów, a w szczególności wprowadzaniem na rynek nowych marek, produktów i usług, prowadzeniem kampanii marketingowych, brandingiem, stając się agencją reklamową nowych mediów z kompetencjami w digital i BTL. Netizens przekształca się w interaktywny dom produkcyjny (digital innovation house) o szerokich kompetencjach w zakresie obszarów: online advertising, software, mobile i interactive installations. Jako specjaliści od kreatywnej inżynierii fachowcy z Netizens wspierają agencje reklamowe  i marki w działaniach e-marketingowych.

– Wiele się od siebie nauczyliśmy, wiele razem osiągnęliśmy, teraz czas by każdy poszedł nieco inną drogą. Podział pozwoli nam precyzyjniej trafiać w potrzeby naszych klientów i swobodnie rozwijać się w naszych dziedzinach, przy jednoczesnym zachowaniu kompleksowości obsługi – argumentują zarządzający obu firm Witold Kempa z Netizens i Bartek Cymer z Peppermint.

Obie firmy widzą bowiem duży potencjał w dalszej współpracy, podkreślając jednocześnie nowe możliwości, jakie daje podział:

– Powrót marki z silnymi kompetencjami w direct marketingu połączony z mocną pozycją agencji na rynku interactive daje nam możliwość płynnego wprowadzenia marketerów w świat nowych mediów  – mówi Bartek Cymer Dyrektor Zarządzający Peppermint.

– Granice pomiędzy światami on – line i off – line zacierają się. Interakcja dotychczas kojarzona głównieze światem wirtualnym staje się realnym doświadczeniem. Nasze nowe podejście jest więc ewolucją. Nazywamy je kreatywną inżynierią. Rozumiemy przez nie twórcze wykorzystywanie nowatorskich technologii w marketingu, które angażuje odbiorców w każdym z przenikających się nawzajem kanałów komunikacji. Ważną częścią naszego nowego podejścia jest nieustannie rozwijany dział Research & Development  – mówi Witold Kempa CEO Netizens digital innovation house.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.