Ernst & Young zmienia nazwę na EY – Portal PR - 24PR




Ernst & Young zmienia nazwę na EY

02.07.2013 Kategoria: Wizualizacja. Autor: admin

Międzynarodowa firma doradcza Ernst & Young od 1 lipca 2013 roku na całym świecie będzie się posługiwała nazwą marki EY. 1 lipca rozpoczyna się również proces odświeżania identyfikacji wizualnej firmy. Logo EY będzie prostsze i bardziej nowoczesne, a stare oznaczenia będą sukcesywnie wymieniane. ey-logoBez zmian pozostają nazwy spółek EY w Polsce. Wszystkie nadal będą zaczynać się od słów Ernst & Young i ta właśnie dotychczasowa nazwa będzie też wykorzystywana w dokumentach posiadających moc prawną.

Nazwa EY de facto nie jest nowa. Przez wiele lat była powszechnie używana przez pracowników i klientów firmy zamiennie z Ernst & Young.

– Celem wprowadzenia nowej nazwy marki i logo jest ujednolicenie komunikacji w skali globalnej. W komunikacji werbalnej, przez lata nazywani byliśmy w różny sposób. Czasem mówiono lub pisano o nas „Ernst & Young”, czasem po prostu „Ernst”, a czasami „EY” lub „E&Y”. Stąd wybór jednej, najprostszej nazwy i decyzja o wprowadzeniu nowego logo – wyjaśnia Duleep Aluwihare, Partner Zarządzający EY w Polsce. – Chcemy, aby krótka nazwa na polskim rynku była wymawiana w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w naszym kraju w odniesieniu do marek o korzeniach brytyjskich lub amerykańskich – dodaje.

Nowe logo zostało przygotowane głównie z myślą o internetowych kanałach komunikacji, na które od lat  stawia EY. Odświeżonemu logotypowi towarzyszy slogan „Building a better working world”. Komunikuje on nową misję firmy  polegającą na usprawnianiu otaczającej jej rzeczywistości.

Barbara Górska, Dyrektor Marketingu EY, podkreśla, że o ile krótsza nazwa będzie stosowana od 1 lipca, o tyle nowa identyfikacja wizualna marki EY będzie wprowadzana sukcesywnie, a dla klientów i firm współpracujących z firmą nic się nie zmieni. – Nazwy spółek EY w Polsce pozostają takie same jak do tej pory. Firmy współpracujące z nami nie powinny podejmować żadnych działań w związku ze zmianą logo i nazwy marki. Nasze wartości również pozostają niezmienione, a priorytetem wciąż jest świadczenie najwyższej jakości usług.

www.ey.com/pl/noweoblicze

EY

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.