Multi Communications nową agencją PR marki Electrolux – Portal PR - 24PR




Multi Communications nową agencją PR marki Electrolux

02.07.2013 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Od 1 lipca 2013 r., rozpoczyna się współpraca agencji Multi Communications z największym na świecie producentem urządzeń gospodarstwa domowego i urządzeń profesjonalnych – marką Electrolux. Firma tworzy innowacyjne urządzenia, które funkcjonują na rynku pod tak znanymi markami jak: Electrolux, AEG i Zanussi. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie działań
w obszarze PR’u produktowego dla każdej z trzech marek oraz za działania w social media.

W ramach współpracy z marką Electrolux, agencja Multi Communications odpowiedzialna będzie za tworzenie strategii komunikacji oraz prowadzenie biura prasowego. Umową objęte zostało także prowadzenie działań w social media, m.in. prowadzenie firmowego fanpage’a Electrolux Polska na Facebook’u oraz budowanie relacji z blogosferą. Zespół dedykowany projektowi to Kamila Grabowska-Kurek (Senior Account Manager) oraz Magdalena Jakubowska (Junior Account Manager).

Posiadamy duże doświadczenie w obsłudze klientów z branży technologicznej i stale doskonalimy swoje kompetencje w tym zakresie. Rozumiemy dynamicznie zmieniające się potrzeby tego sektora rynku, które związane są z szybkim tempem rozwoju i potrzebą innowacyjnych rozwiązań. Fakt, że ufają nam takie firmy, jak Electrolux, jest dla nas dowodem na to, że warto stale inwestować w rozwój oraz konsekwentnie dążyć do wyznaczonych celów – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR department director Multi Communications

Informacje o Multi Communications Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.