Agencja S4 pracuje dla sieci Netto – Portal PR - 24PR




Agencja S4 pracuje dla sieci Netto

17.09.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Rozpoczęła się kampania reklamowa z okazji 18 urodzin sieci Netto. Jest to jednocześnie pierwsza kampania ATL przygotowana dla tego klienta przez Agencję Reklamową S4. Współpraca obu firm jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
Netto to prężnie rozwijająca się w Polsce sieć dyskontów, oferujących produkty spożywcze, chemiczne i przemysłowe. Pod jej szyldem działają obecnie 293 sklepy, ale planowane są już dalsze otwarcia. Netto w tym roku zostało uznane za najlepszą sieć handlową oraz (po raz drugi) za najlepszy polski dyskont, otrzymując tytuł Retailer of the Year w obu kategoriach.

Współpraca dwóch firm jest wynikiem rozpisanego przez Netto przetargu na przygotowanie nowego pozycjonowania oraz długofalowej strategii działań. Została w nim wybrana oferta Agencji Reklamowej S4.

Pierwszym efektem tej współpracy jest kampania z okazji 18. urodzin sieci Netto, która rozpoczęła się 8 września i będzie trwała do końca miesiąca. W jej ramach powstały spoty telewizyjne i radiowe oraz outdoor.

Ze strony agencji za działania dla tego klienta odpowiadają: Olga Karasińska – account manager, Justyna Bąba – group account manager, Robert Michalik – strategic planning director, Łukasz Skotnicki – strategic planner, Agnieszka Meder – creative group head, Jakub Smorawski – senior copywriter, Daniel Szczęk – copywriter oraz Michał Przedlacki – senior art director.

Agencja Reklamowa S4 SA jest agencją typu full service, oferującą działania zintegrowanej komunikacji marketingowej, tj. doradztwo strategiczne, kampanie reklamowe oraz PR i eventy, działania niestandardowe i obsługę z zakresu multimediów. Firma działa na rynku od 1998 roku. Centrala Agencji mieści się w Krakowie.

Agencja Reklamowa S4

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.