Codemedia zwyciężyła w przetargu Polkomtela – Portal PR - 24PR




Codemedia zwyciężyła w przetargu Polkomtela

25.09.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Agencja mediowa Codemedia SA, współwłaściciel spółki TradeTracker Poland Sp. z o.o., wygrała zorganizowany przez spółkę Polkomtel przetarg na obsługę kampanii afiliacyjnych.

W ramach współpracy Codemedia zajmie się przygotowaniem i bieżącą obsługą kampanii afiliacyjnych polegających na pozyskiwaniu leadów sprzedażowych. Na potrzeby Polkomtela agencja opracowała dedykowany program afiliacyjny, którego głównym wyróżnikiem jest marketing rekomendacji.

Poza obsługą kampanii afiliacyjnych, Codemedia będzie również realizować kampanie dotyczące wybranych przez klienta projektów specjalnych. Pierwsze kampanie afiliacyjne realizowane przez Codemedia wystartują we wrześniu. 

Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient nie podaje liczby, ani nazw agencji biorących w nim udział.

Codemedia już teraz odpowiada za przygotowanie materiałów kreatywnych na potrzeby kampanii prowadzonych dla Polkomtela w ramach wcześniej podpisanej umowy.

Codemedia istnieje od czerwca 2008 roku. Od lutego 2011 r. spółka jest notowana na New Connect. W październiku 2011 r. Codemedia połączyła się z domem mediowym Mediasense rozszerzając swoje kompetencje w obszarze mediów w kanałach „tradycyjnych”, zaś w grudniu 2012 roku przejęła firmę Iweii SA, dostarczającą rozwiązania lojalnościowe dla rynku e-commerce. Do grupy Codemedia należą także: sieć afiliacyjna TradeTracker Poland, Trade Marketing Poland – firma dostarczająca rozwiązania kuponowe dla rynku retail i commerce, oraz ThinkOpen  – firma dostarczająca  narzędzia do marketingu bezpośredniego – email, SMS, voice.

Codemedia to jedyna agencja z Polski, która znalazła się na konkursowej shortliście tegorocznego europejskiego konkursu MIXX Awards. Agencja została nominowana za kampanię „Pokaż swój sportowy trick”, przygotowaną dla koncernu Maspex (i marki Kubuś Waterrr Sport). Wcześniej, w listopadzie ub.r. Codemedia zdobyła już główną nagrodę za kampanię „Pokaż swój sportowy trick” w polskiej edycji MIXX, w kategorii „marketing społecznościowy”. Rok wcześniej w polskiej edycji MIXX Awards 2011 Codemedia zdobyła dwie nagrody. Kampania „KFC SoGood”, zrealizowana przez Codemedia dla AmRest, zwyciężyła w kategorii „Najlepsze zastosowanie nowych mediów”. Kampania oparta była o interaktywną grę augmented reality w restauracjach KFC, a realizowana była wspólnie z agencją interaktywną Lemon Sky (dawniej Adv.pl). Z kolei kampania „Włącz myślenie”, realizowana wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wygrała w kategorii „Kampanie społeczne i non-profit”.

W maju 2012 r. Codemedia otrzymała wyróżnienie w dorocznym raporcie specjalnym „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” magazynu „Media & Marketing Polska” – o przyznaniu tytułów i wyróżnień decydowały trzy podstawowe kryteria: zadowolenie klientów domu mediowego (badanie MB SMG/KRC), dane finansowe i skuteczność biznesowa.

Więcej informacji na stronie www.codemedia.pl

 

ŁubuDubu PR,

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.