ConTrust dla Usability LAB – Portal PR - 24PR




ConTrust dla Usability LAB

08.09.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Agencja ConTrust rozpoczęła działania komunikacyjne dla Usability LAB, działu badawczego agencji KKVLAB, istniejącej na polskim rynku od 1999 roku.

Usability LAB to wyspecjalizowany zespół badawczy zajmujący się testowaniem i udoskonalaniem oprogramowania, stron, portali i sklepów internetowych, aplikacji mobilnych i platform e-commerce dla polskich i międzynarodowych firm. Eksperci firmy należą do międzynarodowych organizacji wyznaczających standardy branżowe, takich jak: The Interaction Design Foundation czy ACM: SIG-CHI, podejmują również aktywne działania w ramach projektów realizowanych przez Fundację Polak 2.0. Firma prowadzi także aktywną działalność edukacyjno-szkoleniową. Usability LAB jest również członkiem założycielem Izby Gospodarki Elektronicznej.

ConTrust we współpracy z Klientem przygotuje i wdroży strategię komunikacyjną dla Usability LAB.
Do obowiązków agencji należeć będzie strategiczne doradztwo komunikacyjne, rozwijanie relacji z mediami, realizacja projektów i wydarzeń specjalnych. Kluczowym elementem działań będzie współpraca z uczelniami wyższymi i rozwijanie projektów edukacyjnych.

Umowa została zawarta na okres od września do grudnia 2013 roku, z możliwością przedłużenia. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.

Ze strony agencji ConTrust projekt koordynować będzie Diana Stachera, PR Account Executive.

ConTrust oferuje wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych jako elementu szerszej strategii marketingowej i biznesowej. Zespół doświadczonych ekspertów zajmuje się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów komunikacyjnych – od planowania po realizację strategii komunikacyjnych dla marek, firm i instytucji. Agencja łączy fachową wiedzę zespołu z kreatywnością każdego konsultanta. Stawia na terminowość i efektywność działań która przekłada się na satysfakcję klientów.

Usability LAB to wyspecjalizowany dział badawczo-projektowy agencji KKVLAB działającej od 1999 r. Zajmuje się badaniami użyteczności, projektowaniem interakcji, optymalizacją. Oferuje audyty eksperckie, badania scenariuszowe z użytkownikami oraz eyetracking dla sklepów internetowych i platform handlu internetowego. Realizuje szkolenia i warsztaty dotyczące tematyki usability, ux, e-commerce. Usability LAB to intuicyjne strony www, wyższa sprzedaż w e-commerce, wygodne oprogramowanie.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.