Grupa Eskadra z Galerią Katowicką – Portal PR - 24PR




Grupa Eskadra z Galerią Katowicką

25.09.2013 Kategoria: Agencje PR, NIERUCHOMOŚCI. Autor: admin

Aż pięć dni trwało uroczyste otwarcie Galerii Katowickiej. Nowa galeria handlowa wybudowana została w centralnym punkcie miasta, bezpośrednio przy budynku dworca głównego. Za linię kreatywną oraz organizację akcji promocyjnych galerii odpowiada Grupa Eskadra.

Event otwarcia Galerii Katowickiej poprzedził szereg działań. W czerwcu została zorganizowana akcja Uśmiechnij się na wakacje, która polegała na fotografowaniu mieszkańców Śląska. Zebrane w ramach akcji uśmiechy miały dobroczynną moc – w zamian za nie Galeria Katowicka wsparła finansowo wakacyjny wyjazd żeglarski podopiecznym Fundacji Iskierka – mówi Agnieszka Jurkiewicz, marketing & PR manager Galerii Katowickiej. Spośród zdjęć uśmiechniętych uczestników akcji wybrano twarze kampanii promocyjnej. Naszym celem było pokazanie naturalnych osób, nie modeli czy modelek promujących zakupy. Chcemy pokazać, że Galeria Katowicka jest miejscem, które przyciąga ciekawych ludzi. Przekaz jest szczery – dlatego zamiast haseł promujących zakupy na materiałach graficznych zostały wykorzystane prawdziwe cytaty przedstawionych osób – wyjaśnia Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.

Kampania promocyjna prowadzona jest na ulicach śląskich i zagłębiowskich miast. Obejmuje siatki wielkopowierzchniowe, billboardy, citylighty. W ramach działań promocyjnych obrandowano także autobusy i tramwaje, a także wykorzystano ambient. Wielkoformatowe instalacje w postaci trzymetrowego kolorowego buta na obcasie, filiżanki, torebki, szminki oraz misia najpierw ulokowane zostały w charakterystycznych punktach Katowic. Dodatkowo kampania reklamowa prowadzona jest również w śląskich rozgłośniach radiowych, prasie oraz internecie. Naszym zadaniem było dotarcie do szerokiej grupy odbiorczej z regionu. Nie tylko działamy lokalnie, ale także promujemy lokalność – np. poprzez dobór twarzy kampanii czy artystów występujących podczas uroczystego otwarcia Galerii Katowickiej – dodaje Dominik Gil.

Otwarcie Galerii Katowickiej zostało zaplanowane na 5 dni (od 18 do 22 września). To strategia pozwalająca wydłużyć zainteresowanie eventem, a także upłynnić ruch komunikacyjny w otoczeniu Centrum – wyjaśnia Agnieszka Jurkiewicz. W ramach otwarcia Galerii Katowickiej zrealizowana została m.in. promocja „Do wyboru, do koloru”, w której zakupy nagradzane były gadżetami oraz loteria „Kod szczęścia”, w ramach której zostało rozlosowanych pół tysiąca kart pre-paid o wartości 100 zł. Punktem kulminacyjnym działań w ramach otwarcia Galerii Katowickiej był pokaz sztucznych ogni, który odbył się w sobotni wieczór na placu Szewczyka w Katowicach.

Tramwaj_Galeria Katowicka

Za kreację i realizację działań promocyjnych związanych z otwarciem Galerii Katowickiej odpowiada Grupa Eskadra. Zakup mediów leży po stronie Galerii Katowickiej.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.