Idealnie ścięta piana, idealny smak – Portal PR - 24PR




Idealnie ścięta piana, idealny smak

30.09.2013 Kategoria: Konkursy, Kulinaria. Autor: admin

,,Idealnie zaserwowane piwo gwarantuje zamówienie przez konsumenta kolejnego” – to hasło przewodnie nowego programu marki Heineken Star Serve i Draught Beer Quality, w ramach którego marka Heineken organizuje szkolenia, a także wyjątkowy konkurs dla barmanów.

Obecny w 50 krajach, teraz także w Polsce – program Heineken Star Serve – został zainicjowany w celu poprawienia satysfakcji konsumentów z jakości lanego piwa. W ramach programu, marka Heineken edukuje barmanów, w jaki sposób perfekcyjnie serwować piwo. Każdy z nich oprócz cennej wiedzy otrzymuje certyfikat ukończenia kursu, a także dołącza do elitarnego grona barmanów Heinekena.

Głównym punktem programu jest szkolenie pod okiem Kamila Antoniaka, Heineken Draught Mastera,  z rytuału nalewania piwa. Elementem wyróżniającym ten rytuał  jest widowiskowe ścięcie piany (po angielsku skimming) pod kątem 45° specjalnym skimmerem, trzymanym wcześniej w zimnej wodzie. W programie, który  trwa od marca, wzięło udział 110 barów i pubów z całej Polski.

W tym czasie w miejscach, które przystąpiły do programu pojawiał się Tajemniczy Klient, który oceniał barmanów za przestrzeganie następujących zasad:

1. Zawsze polecać piwo Heineken
2. Serwować je zgodnie ze standardem:
– Używać czystych szklanek z logo Heineken
– Nie zanurzać kranu kolumny w piwie
– Nalewać piwo po ściance pod kątem 45O
– Nalewać piwo, tak aby piana, która powstanie sięgała ponad krawędź szklanki
– Ścinać pianę przy pomocy mokrego skimmera trzymając go pod kątem 45O
– Podawać piwo Heineken na waflu, w szklance z logo zwróconym w stronę klienta
3. Dbać o obecność materiałów informacyjnych dla konsumentów

Jeżeli barman zarekomendował Heinekena i zaserwował go w odpowiedni sposób, otrzymywał nagrodę w wysokości 50 zł. Po sześciu pozytywnych wizytach Tajemniczego Klienta lokal otrzymywał certyfikat jakości Heineken Star Serve. Zwieńczeniem akcji jest Ogólnopolski Konkurs Barmanów w Skimmingowaniu piwa Heineken.

Konkurs  skierowany jest do barmanów przeszkolonych w programie i  odbędzie się 30 września w Soho Factory w Warszawie. Przystąpi do niego 147 barmanów z całej Polski. Po eliminacjach, do Wielkiego Finału, zakwalifikuje się  20 mistrzów ścinania piany. Spośród nich specjalne jury wytypuje zwycięzcę, który w nagrodę wyjedzie do Amsterdamu na finał światowy. 

Główną nagrodą finału w Amsterdamie będzie weekendowy pobyt dla dwojga w wybranym przez siebie mieście na całym świecie wraz z możliwością odwiedzenia w nim pubów i klubów Heinekena.

Więcej informacji na www.heineken .pl

O marce Heineken®:

– Nazwa piwa pochodzi od nazwiska twórcy oryginalnej receptury Gerarda Adriaana Heinekena, który opracował ją w 1869 roku.
– Marka dostępna niemal w każdym sklepie na całym świecie, jest jedną z najbardziej cenionych międzynarodowych marek piwa.
– W Polsce piwo Heineken produkowane jest przez Grupę Żywiec.
 Heineken jest piwem jasnym, o zawartości alkoholu 5 proc.
– Sprzedawane jest w charakterystycznej zielonej butelce.

Grupa Żywiec S.A. to największy pracodawca w branży piwnej, zatrudniający prawie 5000 osób i jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Firma jest spółką zależną w Grupie Heineken, największego producenta piwa w Europie i rocznie sprzedaje 11,5 mln hektolitrów piwa warzonego w pięciu browarach w Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu i Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie. Poprzez sieć prawie 50 oddziałów handlowych i blisko 900 przedstawicieli działających w całym kraju, Spółka oferuje prawie 30 różnych piw kilkudziesięciu tysiącom partnerów biznesowych. Marką flagową firmy jest Żywiec – jedno z największych polskich piw eksportowych (obecne dzisiaj w ponad 40 krajach), sprzedawane za granicą od ponad stu lat. Do najważniejszych marek spółki należą też Heineken, Warka, Tatra, Specjal, Strong i Leżajsk. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia) i Specjal (północna). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner, Guinness i Kilkenny) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Warka Radler). Grupa Żywiec jest jedyną spółką spośród największych producentów piwa notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie zadebiutowała 24.09.1991 r.

 24/7PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.