LOWE Warsaw dla nowej odsłony Ballantinesa – Portal PR - 24PR




LOWE Warsaw dla nowej odsłony Ballantinesa

27.09.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Agencja reklamowa LOWE Warsaw opracowała graficzne motywy przewodnie (tzw. key visuale) oraz materiały POS związane z wprowadzeniem na rynek nowej butelki szkockiej whisky Ballantines.

Największe przekształcenia zaszły w obrębie etykiety – jej wykrój jest zdecydowanie bardziej dynamiczny, a Znak Herbowy Lorda Lyona przeniesiony został do górnej części opakowania. Zaostrzone ramiona podkreślają charakterystyczny, prostokątny kształt butelki, na której od teraz jeszcze bardziej widoczna jest nazwa marki w zmienionej, złotej kolorystyce. Całość dopełnia pieczęć z literą „B”. Odmieniona butelka ma teraz nowoczesny charakter i elegancki wygląd. Zmianę pozytywnie oceniają konsumenci. Ponad 70% odbiorców uznało, że wolą nową butelkę niż poprzednią[1]. To ważny głos dla marki rozpoznawanej przez 90% Polaków[2]

Ballantine’s, prezentuje współczesne spojrzenie na butelkę. Szkocka ikona whisky pokazuje swoje nowe oblicze podążając tym samym za współczesnym pokoleniem entuzjastów whisky. Nowa butelka pojawiła się na polskim rynku w sierpniu 2013 roku, a od września ma być dostępna w sklepach w całej Polsce. Launch nowej butelki wspierają m. in. prowadzone przez Lowe Warsaw działania promocyjne w handlu nowoczesnym i tradycyjnym oraz animacje w kanale on-trade.

Pierwsza butelka whisky Ballantine’s powstała w 1910 roku kiedy potomkowie George’a Ballantine wykreowali ponadczasowy blend – elegancki i delikatny Ballantine’s Finest.  Zmiany opakowania w latach 30., 70., 90. oraz kolejnych mocno nawiązywały do oryginalnego kształtu butelki i widniejącej na niej etykiecie. Obecna metamorfoza jest zdecydowanie bardziej odważna – to największa zmiana w historii marki od 100 lat.

 Agencja Reklamowa LOWE Warsaw

[1] Badanie przeprowadzone przez agencję Incite na próbie 400 pełnoletnich osób w maju 2012.

[2] Badanie przeprowadzone przez GfK NOP UK w Polsce na zlecenie Wyborowa S.A. na próbie 500 pełnoletnich osób w maju 2013.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.