MOMU.gastrobar z Kostrzewa PR – Portal PR - 24PR




MOMU.gastrobar z Kostrzewa PR

17.09.2013 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Z początkiem sierpnia br. Kostrzewa PR nawiązała współpracę z MOMU.gastrobar. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie i realizację całościowej strategii komunikacji. Za projekt odpowiedzialne są: Urszula Kostrzewa (strategia) oraz Hanna Białoń i Joanna Bieguńska (media relations i social media). Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

MOMU to gastrobar, którego założeniem jest przenikanie się kuchni, baru i muzyki. To również scena muzyki elektronicznej, na której realizowane są projekty z polskimi i zagranicznymi DJ-ami. Pomysłodawcą i założycielem MOMU.gastrobar jest Marcin Wachowicz, związany z branżą restauracyjną od 25 lat, do którego należą również znane warszawiakom AÏOLI i Banjaluka.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.