Największe sieci hotelarskie wzbogacą się o tysiące nowych łóżek – Portal PR - 24PR




Największe sieci hotelarskie wzbogacą się o tysiące nowych łóżek

27.09.2013 Kategoria: NIERUCHOMOŚCI, Wieści za spółek. Autor: admin

Największe sieci hotelarskie nie zaprzestają globalnej ekspansji. Nowe obiekty już znajdują się w budowie, a kolejne są planowane. Wraz z liderami rozwija się również cały rynek hotelarski.

W gronie dziesięciu największych marek hotelowych tylko dwie (Home Inns  oraz Days Inn of America) nie prowadzą obecnie żadnej inwestycji, które pozwoliłaby im zwiększyć aktualną pulę pokoi hotelowych. Większość pozostałych marek już niebawem będzie mogła zaproponować podróżującym kilkadziesiąt nowych obiektów i tysiące nowych łóżek. Rekordzistą w przebadanej grupie okazała się marka Hilton, która w najbliższym czasie powiększy się o 60 hoteli. Powstaje w nich ponad 10 tys. pokoi hotelowych. Zresztą grupa hotelowa Hilton Worldwide mocno rozwija także markę Hampton Inn by Hilton. Pod jej szyldem realizowanych jest obecnie 29 hoteli, w których zaplanowano niemal 4 tys. pokoi.

Liczba pokoi hotelowych w trakcie budowy pod szyldem 10 największych marek hotelowych świata  

Marka

Grupa hotelowa

Liczba pokoi hotelowych  w budowie

Hilton

Hilton Worldwide

10 098

Holiday Inn/Holiday Inn Express

IHG

7 719

Marriott

Marriott Int.

7 050

Sheraton

Starwood Hotels

5 574

Best Western

Best Western

4 775

Hampton Inn by Hilton

Hilton Worldwide

3 901

Ibis/Ibis Style/Ibis Budget

Accor

1 978

Comfort Inns & Suites

Choice Hotels Int.

196

Home Inns

Home Inns

0

Days Inn of America

Wyndham Hotel Group

0

Opracowanie: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson Realty S.A. na podstawie tophotelprojects.com/MKG Hospitality

Ale ruch na rynku hotelarskim to nie tylko zasługa największych graczy. Cały czas powstają bowiem inne sieciowe hotele, a także hotele indywidualne. Muszą one spełniać oczekiwania klientów, a te są przecież tak różne jak ich budżety.

Emmerson Realty S.A.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.