Gala Effie już w poniedziałek – Portal PR - 24PR




Gala Effie już w poniedziałek

10.10.2013 Kategoria: Imprezy. Autor: admin

Już w najbliższy poniedziałek, 14 października odbędzie się Gala rozdania nagród Effie Awards. Wydarzenie, będące uwieńczeniem najważniejszego konkursu oceniającego efektywność kampanii komunikacji marketingowej, rozpocznie się o godzinie 19:30 w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Do tegorocznej edycji konkursu Effie zostały zgłoszone 154 kampanie w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 73-osobowe jury, które ostatecznie zdecydowało się nominować do nagród Effie 52 kampanie. Z dokładnym wykazem nominacji można zapoznać się pod następującym linkiem:
 http://static.squarespace.com/static/5107bae7e4b02977affc0b46/t/5231c119e4b0bddec5af10a5/1378992409813/Effie%202013_nominacje.pdf

Na tegorocznej, XIV już gali Effie oprócz przedstawicieli największych i najważniejszych firm z branży komunikacji marketingowej oraz reklamodawców, będą również goście specjalni. Wydarzenie swoją obecnością uświetnią Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński oraz Mark D’Arcy, Director of Global Creative Solutions w firmie Facebook.

Wejście na galę tylko z zaproszeniem. Zamówienia można dokonać przez poniższą stronę:
http://effie.pl/gala/

Konkurs Effie wspierają media i partnerzy biznesowi:
Sponsorzy Strategiczni: Radio Zet, TVN, Piękno&Pasje;
Sponsorzy Wspierający: Onet., AMS, Multikino Media;
Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Performance Media, Facebook;

Partner spotkań Jury Effie: Replise;
Sponsorzy Gali: Grimbergen, Voda Naturalna, Nespresso, Centrum Wina, Bols Platinum, Lemon Studio Filmowe;
Patroni Medialni: ThinkThank, Radio Zet Chilli, Biznes.pl, Bloomberg Businesweek Polska, Media & Marketing Polska, NowyMarketing.pl.
Honorowy Patronat nad konkursem objął Minister Gospodarki. Audytorem konkursu jest Firma Prawnicza LSW, a Patronem Głównym PKPP Lewiatan.

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 96 podmiotów – agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Media Trendy i KTR.
Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots.

www.sar.org.pl

Public Dialog

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.