„Pięściarze bokserom i nie tylko” – charytatywny kalendarz – Portal PR - 24PR




„Pięściarze bokserom i nie tylko” – charytatywny kalendarz

24.10.2013 Kategoria: INNE. Autor: admin

„Pięściarze bokserom i nie tylko” to kampania społeczna organizowana przez agencję DEM’a Promotion Polska i najsłynniejszych polskich pięściarzy. Jej celem jest zwrócić uwagę na problem nieludzkiego traktowania psów w Polsce. To akcja, która edukuje Polaków jak NIE traktować zwierząt.

Akcja „Pięściarze bokserom i nie tylko” w nietypowy i wyrazisty sposób pokazuje jak brutalny potrafi być człowiek wobec zwierząt i zachęca, aby zdecydowanie przeciwstawiać się takim sytuacjom.
W kampanię „Pięściarze bokserom i nie tylko” zaangażowało się wielu znanych pięściarzy: Mateusz „Master” Masternak, Przemysław Saleta, Albert „Dragon” Sosnowski, Rafał „Wojownik” Jackiewicz, Paweł „Głaz” Głażewski, Krzysztof Kosedowski, Iwona Guzowska, Janusz Gortat, Łukasz „Angel” Maszczyk, Mariusz „Viking” Wach, Paweł Skrzecz i Izuagbe „Izu” Ugonoh. Zwieńczeniem kampanii jest kalendarz na 2014 rok ilustrowany dwunastoma scenami, w których sportowcy wcielają się w rolę dręczonych psów. W worku w wodzie, na wysypisku śmieci, na krótkim łańcuchu przy budzie – pięściarze z dużym poświęceniem pozowali do zdjęć.

001a_okladka

DEM’a od zawsze angażowała się w kampanie społeczne; zorganizowaliśmy mecz na rzecz Filipa Zagończyka, zbieraliśmy pieniądze dla Beaty Jałochy na pikniku w Konstancinie, wspieramy także sport, pomagamy stowarzyszeniu ‘Orły Górskiego’, byliśmy sponsorem grupy bokserskiej KnockOut Promotions. Nigdy nie mogliśmy przejść obojętnie wobec krzywdy innych, ale wciąż to było za mało. Dzięki temu kalendarzowi i kampanii społecznej ‘Pięściarze bokserom i nie tylko’ mamy nadzieję pomóc wielu głodującym i potrzebującym zwierzętom – mówi prezes firmy Mirosław Milewski.

Akcja „Pięściarze bokserom i nie tylko” budzi szerokie zainteresowanie i sympatię. W kampanię zaangażowało się wiele znanych osób, którzy występują w roli ambasadorów akcji. Akcję oficjalnie popierają m.in.: Jolanta Kwaśniewska, Michał Żebrowski, Daniel Olbrychski, Krzysztof Cugowski, Szymon Kołecki, Ludwik Dorn, Andrzej Supron, Roman Kosecki, Tomasz Sokołowski, Ryszard Makowski, Katarzyna Pisarska, Maciej Polkowski, Andrzej Bobowski, Rafał Patyra i wielu innych.

Kalendarz będzie dostępny w sklepach zoologicznych Kakadu, na stronach Telekarma.pl, FitFight.pl, na portalu aukcyjnym Allegro.pl oraz innych. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony na zakup karmy dla rodzimych ośrodków opieki nad zwierzętami.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Więcej informacji o akcji i kalendarzu na: http://oczamififiego.blogspot.com/ oraz na https://www.facebook.com/piesciarzebokserom.

DEM’a Promotion Polska – jedna z największych i najdłużej działających agencji BTL w Polsce. W ofercie firmy znajduje się m.in.: merchandising czy organizacja i realizacja działań z zakresu marketing services. Poza działalnością biznesową DEM’a Promotion Polska wspiera sportowców, przede wszystkim młodych pięściarzy,
a także jest inicjatorem i koordynatorem kampanii społecznej „Pięściarze bokserom i nie tylko

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.