Rusza projekt badań outdooru – Portal PR - 24PR




Rusza projekt badań outdooru

11.10.2013 Kategoria: Badania rynkowe. Autor: admin

Firmy AMS S.A., Clear Channel Poland Sp. z o.o. i Ströer Polska Sp. z o.o. założyły  Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. (IBO). 

Instytut jest odpowiedzialny za realizację i wdrożenie projektu badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku. Stanowisko prezesa spółki obejmie Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Paweł Tyszkiewicz będzie łączył zarządzanie IBO z obowiązkami wynikającymi z pełnienia funkcji w SAR.

Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. powstał na podstawie zgody wydanej 14 stycznia 2013 r. przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Projekt badawczy realizowany będzie we współpracy z czołowymi instytutami badawczymi mającymi doświadczenie zarówno krajowe, jak i zagraniczne w tego typu przedsięwzięciach.

Dla zapewnienia szerokiego udziału reklamodawców w projekcie podpisany został list intencyjny o współpracy IBO ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, jako największym reprezentantem branży mediowej w Polsce. Współpraca dotyczyć będzie konsultowania i wdrażania wyników badań reklamy zewnętrznej.

Wybrana metodologia badania oparta jest o licencyjny, brytyjski system Route 2013 (następca badania POSTAR) z wykorzystaniem technologii GPS. Pierwszy etap badania – Travel Survey – rozpocznie się jeszcze w br.  W najbliższych tygodniach IBO przedstawi założenia i harmonogram realizacja badania.

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.