Wschód – koniec czy początek? – Portal PR - 24PR




Wschód – koniec czy początek?

08.10.2013 Kategoria: Kampania. Autor: admin

ROHLIG  SUUS Logistics pod hasłem EAST. For you is the end. For us the beginning. rozpoczął kampanię promującą usługi logistyczne na Wschód. Celem kampanii jest przedstawienie najbardziej kompleksowego pakietu usług wschodnich, skierowanego do przedsiębiorców z całej Europy.

EAST. For you is the end. For us the beginning– to hasło, które przewodzi kampanii promocyjnej ROHLIG SUUS Logistics. Firma prezentuje najbardziej kompleksowy pakiet usług wschodnich na polskim rynku obejmujący Rosję, Ukrainę, Białoruś, Kazachstan, Uzbekistan, Mongolię, Tadżykistan, Turkmenistan i Kirgizję. Usługi te są kierowane do przedsiębiorców z całej Europy.

W komunikacji marketingowej firma akcentuje:

  • najszerszy na rynku, kompletny pakiet usług – wielość kierunków i wielość oferowanych rozwiązań,
  • głęboką znajomość Wschodu, która gwarantuje skuteczną obsługę przesyłek, w tym projektów dedykowanych.

Na ogólnoeuropejskiej stronie www.goeast.eu, każdy może sprawdzić jakie rozwiązania produktowe zapewnia ROHLIG SUUS Logistics w transporcie i logistyce towarów na Wschód oraz jakie są kompetencje firmy, gwarantujące skuteczną obsługę przesyłek. Ciekawym elementem, niekiedy o zabarwieniu humorystycznym, są informacje skierowane do firm dopiero rozpoczynających swoją przygodę ze Wschodem – mówiące o tym jakie „niespodzianki” w zakresie logistyki mogą czekać przedsiębiorcę eksportującego swoje towary do krajów wschodnich i jak firma logistyczna radzi sobie z tego typu przeciwnościami.

– Oprócz informacji merytorycznych w działaniach marketingowych postawiliśmy także na elementy pozamerytoryczne, które pozwalają naszej firmie wyróżnić się na tle niezwykle pragmatycznej pod względem komunikacji branży. Kluczowe dla nas jest zaprezentowanie różnorodności usług oraz know-how na bardzo wymagających rynkach – w prosty i nowoczesny sposób, z odrobiną poczucia humoru. Sporą część kampanii prowadzimy w internecie i na urządzeniach mobilnych, ale niespodzianką będzie także powrót do najprostszych tradycyjnych form promocji. Liczymy na to, że w krótkim czasie przedsiębiorcy zaczną kojarzyć markę SUUS ze Wschodem, i staniemy się firmą pierwszego wyboru w organizacji logistyki na Wschód – powiedziała Klaudia Szymańska Marketing & PR Manager ROHLIG SUUS LOGISTICS.

Kampania ma charakter informacyjny, sprzedażowy oraz wizerunkowy. Postacią, która wnosi do niej nieco uśmiechu jest niebieski ludzik „JAKIŚ KTOŚ” – przedsiębiorca z Europy Zachodniej, który ma do przewiezienia „JAKIEŚ COŚ” na Wschód. Realizując swoje plany, musi zmierzyć się nie tylko z własnymi obawami na temat Wchodu, ale przede wszystkim z realnymi problemami, jakie mogą tam spotkać jego przesyłki. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem dla jego firmy jest przekazanie obsługi logistycznej w ręce profesjonalistów z SUUS Logistics. Dla obu stron oznacza to początek owocnej współpracy logistycznej.

Strona www i materiały kampanii „EAST. For you is the end. For us the beginning.” zostały przygotowane pod dedykowaną do tego projektu marką SUUS Logistics, pod którą działa spółka-córka firmy ROHLIG SUUS Logistics w Rosji.

ROHLIG SUUS Logistics S.A.
www.goeast.eu.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.