camel active wdraża nowy koncept sklepowy – Portal PR - 24PR




camel active wdraża nowy koncept sklepowy

22.11.2013 Kategoria: Handel. Autor: admin

Polskie sklepy międzynarodowej sieci handlowej camel active zmieniają wygląd. To efekt globalnej zmiany visual merchandisingu marki. Nowa koncepcja aranżacji salonów „Roadside” ma lepiej oddawać ducha kampanii marketingowych brandu oraz silniej działać na sferę emocji konsumenta.

– W kampanie camel active zawsze są wpisane historie podróżników, którzy przemierzają bezdroża świata, odkrywając inne kultury. Odwiedzane kraje to np. Boliwia, Mongolia, czy Malawi. Wrażenia i inspiracje płynące z tych podróży zostały oddane przez nowy wystrój sklepów. Osiągnięto to, dzięki zastosowaniu odpowiednich modułów ekspozycji towaru i materiałów – mówi dyrektor działu sprzedaży detalicznej camel active, Mark Schäfer.

W ścisłej współpracy z konsultantami firmy Hachmeister & Partner zostały zdefiniowane formaty przestrzeni produktowej i opracowane moduły ekspozycyjne w oparciu o visual merchandising, który umożliwia pomieszczenie większej liczby artykułów bez uszczerbku dla „odczucia stylu życia”. Umeblowanie, nawigacja po produktach oraz visual merchandising są wzajemnie powiązane. – To tłumaczy dlaczego nowy koncept „Roadside” to znacznie więcej niż tylko nowa odsłona layoutu przestrzeni sprzedażowej camel active,” podsumowuje Mark Schäfer.

Celem nowego visual merchandisingu jest wprowadzenie do sklepów ducha przygody, podróżniczego stylu życia, a także emocji. W świat marki będą wprowadzały konsumentów na przykład motywy kampanii na tylnych ścianach ekspozytorów, które oddziałują przy okazji na percepcję odległości. Co więcej, punkty sprzedaży zostaną wyposażone w moduł wystawowy z wyświetlaczem „Roadside TV”, na którym będą pokazywane relacje z podróży. Dzięki temu, klienci mogą obejrzeć najnowszy film wizerunkowy camel active bezpośrednio na terenie sklepu.

camel_active_Buesum_exterior_facade_night

Koncept camel active Roadside:

Projekt:
Halfmann+Mennickheim, Kolonia

Visual merchandising i wdrożenie:
Vizona, Weil am Rhein

Obecnie sieć salonów camel active w Polsce obejmuje pięć placówek. Znajdują się one w następujących centrach handlowych: Blue City w Warszawie, Manufaktura w Łodzi, Galeria Bałtycka w Gdańsku, Galeria Krakowska i Silesia City Center w Katowicach.

Promedia

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.