Katarzyna Pasik wzmacnia dział client service w agencji hyperCREW – Portal PR - 24PR




Katarzyna Pasik wzmacnia dział client service w agencji hyperCREW

07.11.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Z początkiem listopada do zespołu agencji komunikacji interaktywnej hyperCREW dołączyła Katarzyna Pasik. Objęcie przez nią stanowiska Account Managera to kolejne wzmocnienie zasobów i kompetencji działu client service hyperCREW.

Katarzyna Pasik ostatnie 4 lata pracowała w agencji K2 Internet – od 2011 roku na stanowisku Senior Project Managera, realizując projekty dla kluczowych klientów firmy: PKO Bank Polski, PZU, Getin Noble Bank. Cześć z prowadzonych przez Nią projektów uzyskało cenne nagrody, m.in.:
2012 – Mixx Awards, K2 Internet http://k2.pl/ – nagroda w kategorii strona brandowa
2012 – Awwwards Site Of The Day, K2 Internet http://k2.pl/
2012 – FWA Site Of The Day, K2 Internet http://k2.pl/
Była również współodpowiedzialna za optymalizację procesów związanych z prowadzeniem projektów wewnątrz Agencji.

Konsekwentnie realizujemy strategię przyjętą przez zarząd hyperCREW, zmierzającą do zbudowania w Warszawie silnego i doświadczonego działu client service. W naszym zamyśle accounci mają reprezentować kompetencje strategiczne będąc doradcą klienta a nie tylko opiekunem prowadzącym projekt. Zatrudnienie Kasi wpisuje się w ten plan – powiedział Robert Kołodziejczyk – Managing Partner odpowiedzialny w hyperCREW za rozbudowę działu client service i działu kreacji.

hyperCREW

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.