Lekcja francuskiego w nowej kampanii marki SUBWAY® – Portal PR - 24PR




Lekcja francuskiego w nowej kampanii marki SUBWAY®

21.11.2013 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa dla marki SUBWAY® pojawi się na naszych ekranach z początkiem grudnia. Akcja komunikuje nowego sandwicza – Kurczak Cordon Bleu, dostępnego w limitowanej ofercie restauracji SUBWAY®.

Nawiązując w kampanii reklamowej do francuskich korzeni nowego SUBa bohaterowie spotu – klienci SUBWAY®, uczą się prawidłowo wymawiać obcojęzyczną nazwę sandwicza Cordon Bleu. Wyniki nauczania wytrawnej nauczycielki francuskiego są różne, jednak jak przekonuje hasło „Nieważne jak wymawiasz, ważne jak smakuje!”. Emisja spotu w kanałach tematycznych dobranych do grupy celowej zaplanowana została na grudzień 2013 i styczeń 2014.

Aktywność w telewizji poprzedzają  działania online, wykorzystujące kampanię banerową na portalach YouTube i Facebook oraz w Ipla. 20 listopada ruszył również konkurs na fanpage’u marki, który zachęca do zakupu sandwicza Cordon Bleu i przygotowania kreatywnego mema. Konkurs został podzielony na 4 etapy, w trakcie których na zwycięzców czeka: pakiet darmowych sandwiczy na cały miesiąc, Playstation 3 Slim 12 GB oraz iPad Mini 16 GB wifi. Na ostatnim etapie konkursu, w styczniu, przyznana zostanie nagroda główna, czyli weekend w Paryżu z osobą towarzyszącą.

– Kontynuując strategię rozwoju sieci SUBWAY® w Polsce rozszerzamy zasięg aktywności reklamowych o nowe medium, w tym wypadku o telewizję. Zależy nam również na ujednoliceniu komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego podjęliśmy decyzję o zaadaptowaniu kampanii przygotowanej w Polsce na Czechy, Słowację, Rumunię i Węgry. – mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager CEE w SUBWAY®.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, online, social media oraz materiały w punktach sprzedaży. Za przygotowanie, kreację i realizację kampanii oraz koordynację komunikacji w CEE odpowiada agencja Q&ACommunications. Spot telewizyjny wyreżyserował Dariusz Zatorski,a wyprodukował dom produkcyjny Houdini. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

SUBWAY®

Historia marki SUBWAY® rozpoczyna się w 1965 roku w Bridgeport w stanie Connecticut (USA). Wtedy właśnie przedsiębiorczy siedemnastolatek Fred DeLuca otwiera „Pete’s Super Submarines”, bar z sandwiczami przypominającymi łodzie podwodne, żeby zdobyć pieniądze na studia. Pomaga mu w tym przyjaciel dr Peter Buck. Restauracja szybko zdobywa popularność, otwierają się kolejne lokale a nazwa zostaje skrócona do SUBWAY®. Kolejne lata są pasmem sukcesów, powstaje system franczyzowy, dzięki któremu sieć rozwija się błyskawicznie.  

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. Sandwicze komponowane są ze świeżych warzyw, mięs i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie. Dziś sieć SUBWAY® liczy blisko 40.000 restauracji w 103 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja SUBWAY® w Polsce powstała w 2000r w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy ponad 80 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie. 

Q&ACommunications                          

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.