Międzynarodowa kampania WALK Creative dla marki junior-angin – Portal PR - 24PR




Międzynarodowa kampania WALK Creative dla marki junior-angin

14.11.2013 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

WALK Creative przygotowało międzynarodową kampanię lunchingową syropu dla dzieci junior-angin. Agencja odpowiadała za przygotowanie koncepcji działań komunikacyjnych oraz kreację i produkcję spotu TV na rynki: polski, czeski, słowacki, chorwacki oraz słoweński.

Celem kampanii reklamowej jest budowa świadomości wśród rodziców nowego syropu junior-angin przeznaczonego dla dzieci od 1 roku życia. Działania obejmą rynki: polski, czeski, słowacki, chorwacki oraz słoweński. W Polsce spot telewizyjny będzie prezentowany m.in. na antenie ogólnokrajowych i tematycznych kanałów TVN, Polsat, TVP oraz TLC.

Kampania potrwa do kwietnia 2014 r. Za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media.

WALK PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.