Pozory mogą mylić, prawda może zaskoczyć. Kampania reklamowa TLC – Portal PR - 24PR




Pozory mogą mylić, prawda może zaskoczyć. Kampania reklamowa TLC

18.11.2013 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Firma Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), oddział Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie, kontynuuje inwestycje w rozwój swojego flagowego kanału lifestylowego dla kobiet, TLC, na polskim rynku. W listopadzie ruszyła kampania reklamowa stacji, która ma przybliżyć widzom jej wartości i odświeżony wizerunek.

W ramach kampanii przez cały listopad na kanałach Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat Romans, Polsat C&I, AXN, 13 Ulica, History, BBC Entertainment i BBC Lifestyle emitowany będzie 30 sekundowy spot reklamowy.

Kampania reklamowa ma przybliżyć polskim widzom kanał TLC, który w październiku zyskał nowy wizerunek. Globalnemu odświeżeniu stacji towarzyszyła zmiana logo, a także nowa, jaśniejsza i pozytywna, oprawa graficzna.
„TLC to naprawdę inspirująca rozrywka. Zaskakuje, nie boi się poruszać tematów trudnych, często intymnych, i robi to zawsze w sposób szczery i prawdziwy. Ten przekaz podkreśla kampania reklamowa, której hasłem jest ‘Pozory mogą mylić, prawda może zaskoczyć’. W spocie prezentujemy fragmenty najciekawszych programów stacji, które najlepiej pokazują najważniejsze wartości TLC. To one są podstawą nowego wizerunku, który chcemy przybliżyć polskim widzom” powiedział Bartłomiej Główczyński, Marketing Director, Discovery Networks Central Europe.

W nadchodzących miesiącach na antenie TLC pojawią się również nowe, fascynujące premiery, a wśród nich:

MAŁE PIENIĄDZE – WIELKA IMPREZA, premiera 16 listopada – to konkursowe zmagania osób ogarniętych pasją promocji, przecen, kuponów oraz entuzjastów „zrób to sam”. Zadanie jest z pozoru bardzo proste: para niezwykle oszczędnych ludzi pomaga rodzinom ze skromnym budżetem zorganizować stylowe przyjęcie.

STAWIAM NA DZIECKO!, premiera 22 listopada – to konkurs, jakiego do tej pory jeszcze nie było. Rodzic musi zgadnąć, jak zareaguje jego małe dziecko, kiedy osoba z rywalizującej pary będzie zachęcać je do wykonania nietypowego zadania. W konkursie można wygrać niebagatelną kwotę 5000 dolarów, a główną nagrodą jest fundusz na naukę w wysokości 25 000 dolarów.

NEUROCHIRURDZY, premiera 26 listopadaBohaterowie programu – 30 neurochirurgów – pracują w jednym z najlepszych brytyjskich ośrodków neurologicznych: Walton Centre w Liverpoolu. To centrum leczy rocznie najwięcej osób cierpiących na schorzenia mózgu w całym kraju. Skuteczność stosowanych przez nie terapii nie byłaby jednak tak duża, gdyby nie szeroka wiedza, wieloletnie doświadczenie i zaawansowane technologicznie narzędzia pracy, które pozwalają pracującym tu lekarzom ratować codziennie dziesiątki osób.

WSTYDLIWE CHOROBY, premiera nowej serii w styczniu 2014 r. – Razem z bohaterami programu zmierzymy się z dolegliwościami, o których nie chcemy na co dzień rozmawiać. Nawet jeśli znacznie wpływają na jakość naszego życia. Seria pokazuje przypadłości, które da się wyleczyć oraz wstydliwe sekrety, z jakimi trzeba po prostu nauczyć się żyć.

SŁODKIE REWOLUCJE BUDDY’EGO VALASTRO, premiera nowego sezonu w styczniu 2014. – mistrz sztuki cukierniczej Buddy Valastro odwiedza upadające cukiernie, aby pomóc im wrócić do dawnej świetności. Czasem oznacza to wyczarowanie zupełnie nowego, oryginalnego menu, w innych przypadkach zmianie musi ulec cały wystrój miejsca. Buddy wierzy, że uda mu się znaleźć właściwy pomysł na każdą, nawet najmniejszą cukiernię.

O DISCOVERY NETWORKS CEEMEA

Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) jest częścią Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie (NASDAQ: DISCA,DISCB, DISCK). Discovery Networks CEEMEA umożliwia ludziom badanie świata i zaspakajanie ciekawości za pośrednictwem 11 kanałów, m.in. Discovery Channel HD, TLC HD, ID, Animal Planet HD, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra i Discovery Historia, a także poprzez wiodące produkty i usługi konsumenckie oraz edukacyjne. Discovery Networks CEEMEA nadaje w 19 językach, w 105 krajach na trzech kontynentach, docierając do 251 milionów skumulowanych widzów.

CEN, Discovery Networks CEEMEA

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.