Rusza kampania promująca 10. Mikołajkowy Blok Reklamowy – Portal PR - 24PR




Rusza kampania promująca 10. Mikołajkowy Blok Reklamowy

21.11.2013 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Od dziś na antenie Telewizji POLSAT i na kanałach tematycznych Grupy POLSAT rusza nowa kampania promująca jubileuszową – dziesiątą edycję akcji Mikołajkowy Blok Reklamowy. Ten specjalnie przygotowany blok reklamowy to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom – podopiecznym Fundacji POLSAT. Tradycyjnie Mikołajkowy Blok Reklamowy wyemitowany zostanie 6 grudnia o godz. 18.45, tuż przed Wydarzeniami. Już po raz trzeci akcja zostanie poszerzona o widzów telewizji internetowej ipla – blok reklamowy będzie można oglądać na stronie www.ipla.tv oraz w aplikacjach ipla na komputery, tablety oraz smartfony.

Pamiętajmy, że im więcej nas będzie przed telewizorami tym więcej naszych podopiecznych otrzyma wsparcie – nowoczesne leki, sprzęt medyczny oraz zabiegi rehabilitacyjne. W tym wyjątkowym dniu każdy z nas może zrobić dużo dobrego dla wielu potrzebujących, naprawdę niewielkim wysiłkiem.” – zachęca Krystyna Holc, Prezes Fundacji POLSAT.

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. Dotychczasowe dziewięć edycji kampanii MIKOŁAJKOWEGO BLOKU REKLAMOWEGO przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 10 500 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoja pomocą 21 559 dzieci. Pomocnikami Świętego Mikołaja, w którego jak co rok wciela się, wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, będą uczniowie podstawówki, policjanci, klienci w sklepie oraz goście restauracji – okaże się, że cała Polska mówi o 10 edycji akcji. Po raz kolejny Mikołaja wspomogą dziennikarze redakcji Wydarzeń i Polsat News, w tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński i Klaudiusz Slezak. Razem namawiać będą do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego – co zwiększy wysokość kwoty, którą reklamodawcy przekażą Fundacji POLSAT. Świętego Mikołaja w studio Wydarzeń powita prowadzący ich główne wydanie – Jarosław Gugała.

Przygotowywanie Mikołajkowego Bloku Reklamowego to jeden z najprzyjemniejszych momentów mojej pracy w całym roku. Świadomość, że można pomóc tak wielu potrzebującym dzieciom jest bardzo mobilizująca dlatego podchodzę do tego zadania poważnie i z wielkim zaangażowaniem.” – powiedział o swoim udziale w kampanii Jarosław Gugała.

Jarosław Gugała_Krzysztof Kowalewski

Zdjęcia: Telewizja POLSAT

Kampania składa się z 4 60-sekundowych spotów, emitowana będzie na antenie Telewizji POLSAT, oraz na kanałach tematycznych. Kampanię zrealizowała Telewizja POLSAT a spoty wyreżyserował Michał Fazlejew.

Fundacja POLSAT, jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od piętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 21 559 małych pacjentów i wsparła finansowo 1140 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny.
W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 191 581 325, 94 złotych.

Fundacja POLSAT
www.fundacjapolsat.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.