Anioły Biznesu zainwestowały w segment voucherów prezentowych – Portal PR - 24PR




Anioły Biznesu zainwestowały w segment voucherów prezentowych

02.12.2013 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: admin

Fundusz Aniołów Biznesu zainwestował ponad milion złotych w litewski koncern Gera Dovana, który w Polsce reprezentowany jest przez firmę Super Prezenty. Gera Dovana posiada także oddziały na Łotwie, Białorusi i w Rosji.

Spółka posiada międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym oraz e-commerce. Koncentruje się na sprzedaży voucherów prezentowych głównie za pomocą Internetu i stoisk sprzedażowych w dużych galeriach handlowych. Inwestorzy dostrzegli wielki potencjał w tym segmencie rynku i postanowili zainwestować w koncern ponad milion złotych. W zamian Fundusz Aniołów Biznesu otrzymał część akcji spółki, nie jest to jednak większość pozwalająca na sprawowanie kontroli nad koncernem.

Wierzymy, że w przyszłości wschodnio europejska firma będzie mocną spółką na rynku przedsiębiorczym. Ich siła tkwi w tym, iż skupiają się nie tylko na sprzedaży internetowej, ale również prowadzą bezpośrednią dystrybucję produktów w stacjonarnych punktach sprzedaży– mówi Daiva Rakauskaite, partner Funduszu Aniołów Biznesu oraz dodaje – Postanowiliśmy współpracować z tymi, którzy posiadają atrakcyjny dla Klientów produkt czy usługę. Niektórzy z inwestorów byli zbyt zaabsorbowani i skupieni na projektach internetowych, dlatego też często zapominali, iż tradycyjna sprzedaż jest wciąż korzystnym polem inwestycyjnym. Projekty internetowe są zwykle stosunkowo łatwe do przeprowadzenia przy użyciu niewielkich kosztów, ale konkurencja jest spora i tylko niewielu odnosi rzeczywisty sukces.

Postawić na Polskę

Największy zysk spółki generowany jest na Litwie, dlatego część pieniędzy inwestorów zostanie przekazana na dalszy rozwój tego rynku. Jednakże głównym celem inwestycji jest wzmocnienie pozycji firmy w Polsce, gdzie planowany jest dalszy rozwój Super Prezentów. Inwestorzy widzą wielki potencjał w polskim rynku, przede wszystkim wskazując na rozwój lokalnych centrów handlowych, w których będą znajdowały się stoiska Super Prezentów.

Polski rynek jest specyficzny i zupełnie inaczej funkcjonuje niż w innych krajach Europy  Wschodniej. Po pierwsze Polska jest dużym pod względem powierzchniowym krajem, co stwarza niekończące się możliwości. Z drugiej jednak strony otwarcie lokalnego stoiska uzależnione jest od zapewnienia odpowiednio dużej liczby ofert w danym regionie. Firmie Super Prezenty w dosyć krótkim czasie udało się przygotować ponad 700 ofert z całego kraju. Ponadto należy zauważyć, iż polski sektor usług rozrywkowych jest niezwykle rozbudowany. Jednakże sposób w jakim owe usługi docierają do klienta jest przestarzały. Przykładowo jeśli osoba chce zrobić swojemu przyjacielowi niespodziankę, w tym celu musi bezpośrednio skontaktować się z usługodawcą. To powinno się zmienić.

Zauważyliśmy, że klienci zanim kupią prezent, chcą go dotknąć. Biorąc ten fakt pod uwagę, nasza firma otworzyła stoiska sprzedażowe w centrach handlowych takich jak Galeria Mokotów, CH Janki czy Targówek. Wkrótce planujemy otwarcie takiego miejsca również w łódzkiej Manufakturze, gdzie będzie można skorzystać z usług asystentów, którzy pomogą klientom w doborze odpowiednich prezentów. Prowadzimy również sklep internetowy dla wyjątkowo zabieganych. Wciąż szukamy nowych możliwości, by być bardziej dostępnym dla naszych klientów. Z naszymi partnerami nieustannie pracujemy nad pewnym projektem, który mam nadzieję w 2014 roku wszystkich pozytywnie zaskoczy – mówi Ernestas Vasiliauskas, prezes firmy Super Prezenty oraz dodaje – Na koniec chciałbym zaznaczyć, iż odczuwam dużą satysfakcję, że Fundusz Aniołów Biznesu dołączył właśnie do nas. Dzięki ich inwestycji nasze pomysły będą jeszcze lepsze i przede wszystkim będziemy mogli pomóc polskiej branży prezentowej wznieść się na wyższy poziom.

Firma Super Prezenty Sp. z o.o. weszła na polski rynek w lutym 2012 roku. Jest częścią międzynarodowego koncernu Gera Dovana, mającego swoje filie na Litwie, Łotwie, Białorusi i w Rosji. Firma wychodząc naprzeciw preferencjom konsumentów, przeprowadziła rebranding logotypu, dostosowując go do polskiego rynku. Spółka posiada międzynarodowe doświadczenie w handlu detalicznym oraz e-commerce.  W swojej ofercie posiada dziesiątki przeżyć, zarówno ekstremalnych, jak również odprężających czy edukacyjnych dla dzieci. Prowadzi sprzedaż internetową oraz stacjonarną w największych centrach handlowych w Warszawie: Janki, Targówek i Galeria Mokotów. Strona internetowa: www.superprezenty.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.