Procter & Gamble – kolejna inwestycja w Polsce i nowe miejsca pracy – Portal PR - 24PR




Procter & Gamble – kolejna inwestycja w Polsce i nowe miejsca pracy

05.12.2013 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: admin

Procter & Gamble (P&G), firma oferująca takie marki jak Gillette®, Pampers®, Head & Shoulders® i Vizir®, otworzyła w Warszawie Europejskie Centrum Planowania i Logistyki, w którym będzie pracowało około 500 osób. To kolejny etap w 20-letniej historii inwestycji P&G w naszym kraju. W tym czasie firma zainwestowała w Polsce ponad 4 miliardy złotych i stworzyła tysiące miejsc pracy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G w Warszawie odpowiada za kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw w 100 krajach, od planowania surowców aż po dostarczenie gotowego produktu do odbiorcy. Dzięki temu, produkty będą mogły szybciej i sprawniej trafiać do detalistów, a finalnie do konsumentów.

Warszawa była optymalną lokalizacją dla nowego Centrum ze względu na nasze wcześniejsze inwestycje w kraju, bliskość do pozostałych rynków, sprzyjający klimat inwestycyjny stworzony przez polskie władze oraz dostęp do dobrze wykształconych i utalentowanych pracowników – wyjaśnia Yannis Skoufalos, Global Product Supply Officer P&G.

Obecnie trwa rekrutacja pracowników do nowo otwartego Centrum, ze szczególnym naciskiem na absolwentów uczelni technicznych oraz specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem.

Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G jest kolejnym z szeregu przedsięwzięć, który 20 lat temu rozpoczął się od powstania fabryki Pampers na warszawskim Targówku. Dziś w Polsce działają nie tylko cztery fabryki eksportujące do ponad 100 krajów, ale także Biuro Główne, w których skład wchodzą biura i centrum usług biznesowych. W Polsce P&G zatrudnia ponad 3500 osób.

P&G jest ważnym inwestorem i partnerem dla polskiej gospodarki. Doceniamy skalę inwestycji firmy w naszym kraju, które zaowocowały powstaniem tysięcy miejsc pracy. Nowa inwestycja potwierdza, jak silne i trwałe jest zaangażowanie firmy w Polsce – mówi Monika Piątkowska, Wiceprezes Zarządu Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć w Polsce i ciągłego rozwoju – podkreśla Marek Kapuściński, Wiceprezydent i Prezes Zarządu P&G w Polsce i Europie Centralnej. – Sukces zawdzięczamy przede wszystkim konsumentom, którzy codziennie obdarzają zaufaniem nasze marki. Warto podkreślić, że do rozwoju inwestycji P&G w Polsce przyczyniła się dobra współpracy z polskimi władzami i Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną. Pozostajemy oddani Polsce i polskim  konsumentom – dodaje Marek Kapuściński.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

O Procter & Gamble

Marki P&G wybiera co roku ok. 4,8 miliarda ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, w którego skład wchodzą: Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek. Od wielu lat P&G jest w ścisłej czołówce najlepszych pracodawcow na świecie. W tym roku po raz kolejny, firma otrzymała prestiżowy tytuł „Najlepszego miejsca do rozwoju liderów”.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.