Kampania reklamowa The LEGO Movie – Portal PR - 24PR




Kampania reklamowa The LEGO Movie

29.01.2014 Kategoria: Kampania. Autor: admin

W lutym rusza multimedialna kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowej kolekcji klocków The LEGO® Movie™, wprowadzonych na rynek z okazji światowej premiery pierwszego pełnometrażowego filmu w historii LEGO pt. „LEGO® Przygoda”, która odbędzie się 7 lutego.

lego_movieOgólnopolską, multimedialną akcję reklamową podzielono na dwa etapy. W lutym oraz przed Dniem Dziecka zostanie przeprowadzona kampania telewizyjna, podczas której w rotujących 15’ i 30’-sekundowych spotach będzie promowanych siedem zestawów klocków The LEGO® Movie™. W internecie zaplanowano działania na portalach skierowanych do dzieci oraz w serwisie  YouTube. Dodatkowo zostanie uruchomiona specjalna aplikacja dla użytkowników w wieku 13+ o nazwie buildwithchrome, dostępna w przeglądarce Google Chrome. Dzięki niej internauci będą mogli poznać podstawowe tajniki budowania z klocków LEGO, a nawet zostać mistrzami w konstruowaniu niesamowitych pojazdów i budynków na mapie w dowolnym miejscu na świecie. W lutym ruszy także kampania prasowa w magazynach dziecięcych. Seria The LEGO® Movie™ będzie promowana również w bezpłatnym magazynie „LEGO Club”, wysyłanym drogą pocztową do fanów LEGO zrzeszonych w klubie.

Klocki i minifigurki z nowej serii The LEGO® Movie™ powstały na kanwie filmuLEGO® Przygoda, pierwszej pełnometrażowej produkcji kinowej w historii firmy. Premiera odbędzie się 7 lutego. Świat filmu powstał w całości z klocków LEGO, a do jego stworzenia użyto aż 15 milionów elementów. Animacja zrealizowana w technice 3D w reżyserii Phila Lorda i Christophera Millera opowiada historię Emmeta, zwyczajnego ludzika LEGO, który przez przypadek zostaje superbohaterem, wybranym, aby ocalić świat LEGO przed tyranem Lordem Biznesem. W animacji pojawia wiele nawiązań do popkultury, nowe oraz najpopularniejsze postaci ze świata LEGO, a także szereg innych, znanych nie tylko małym widzom, m.in.: Batman, Superman, Wonder Woman, Abraham Lincoln czy William Szekspir.

LEGO® Przygoda to pierwszy przypadek, kiedy zabawki stały się inspiracją dla twórców filmowych. Dotąd obserwowaliśmy proces odwrotny. To z popularnych animacji czerpano pomysły, by tworzyć kolekcje zabawek bazujących na fabule i bohaterach znanych z ekranów kinowych i telewizyjnych. Firma LEGO podeszła do tematu w nowatorski sposób. Wykorzystując siłę swojej marki, stworzyła pierwszy w historii film pełnometrażowy LEGO® Przygoda”. Dzięki klockom The LEGO® Movie™ najważniejsze sceny, pojazdy, budowle i bohaterowie filmu zostały przeniesione prosto z wielkiego ekranu do dziecięcych pokoi – mówi Katarzyna Śmietanka, Associate Marketing Manager w LEGO Polska.

The LEGO® Movie™ to trzynaście zestawów dla chłopców i dziewczynek wieku od 6 do 14 lat w rekomendowanej cenie od 59,99 do 229,99 zł oraz oddzielna seria minifigurek w cenie 9,99 zł. Zestawy dostępne są na rynku już od stycznia, czyli jeszcze przed premierą kinową. Trzy z nich: „Śmieciozgryzarka”, „Zamkowa kawaleria” i „Maszyna do lodów” to rozwiązanie „2 w 1”, pozwalające z jednego kompletu złożyć dwa różne modele. Kolekcjonerskie „Latająca armatka wodna”, „Kreatywna pułapka” i „Pojazdy ratownicze” będą dostępne tylko w wybranych sklepach. W ramach projektu The LEGO® Movie™ ukażą się także gry komputerowe i mini filmy.

Klocki LEGO to jedyna w swoim rodzaju zabawa – daje dzieciom nie tylko codzienną lekcję rozwijania wyobraźni i radość tworzenia, ale i satysfakcję z dobrze wykonanego zadania, dzięki czemu umacnia wiarę w siebie i poczucie własnej wartości. Budowanie i przebudowywanie modeli pobudza inwencję i kreatywność, poprawia sprawność manualną, kształtuje logiczne myślenie, uczy wytrwałości i dążenia do celu.

Zabawa klockami LEGO to także propozycja dla rodziców na twórcze spędzanie wolnego czasu ze swoimi pociechami. Świat LEGO jest kolorowy i inspirujący – można zabrać rodziców na rejs motorówką po jeziorze, gdzie tym jeziorem będzie zwykły niebieski klocek lub zasadzić drzewo, na którym będą rosły czerwone klocki jako jabłka i żółte jako cytryny. Świat LEGO to przygody na wyspie piratów, galaktyczna podróż statkiem kosmicznym, spotkanie z dinozaurami lub zabawa w dom.

Agencja PIAR+

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.