Piotr Różycki nowym Customer Service Managerem w firmie CHEP Polska – Portal PR - 24PR




Piotr Różycki nowym Customer Service Managerem w firmie CHEP Polska

27.01.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Piotr Różycki objął stanowisko Customer Service Managera w firmie CHEP Polska, światowego lidera w usługach wynajmu palet i kontenerów. Do jego obowiązków należy m.in.: tworzenie strategii działu Obsługi Klienta, mającej na celu podniesienie poziomu satysfakcji klientów w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i współpracy z CHEP.

Ważnym elementem będzie stałe wytyczanie kierunków działań CHEP, prowadzących do powstania projektów i inicjatyw, które pozwolą firmie stać się ,,strategicznym partnerem w łańcuchu dostaw„.

Jedno z kluczowych zadań to organizacja pracy zespołu oraz usprawnienie zarządzania, wciąż rosnącego portfolio klientów CHEP.

Piotr Różycki jest związany z CHEP od 2002 roku.  W trakcie swojej, 11-sto letniej kariery zajmował wiele stanowisk, w których zdobywał doświadczenie w zakresie współpracy z klientami zarówno po stronie producentów dóbr FMCG, jak i sieci detalicznych.

Pełnił m.in.: funkcję Business Development Managera, odpowiedzialnego za prowadzenie i realizację lokalnych projektów sprzedażowych.

Jako Customer Solution Manager był członkiem międzynarodowego zespołu odpowiedzialnego za projekty sprzedażowe w krajach regionu CEE (Polska, Rumunia, Czechy i Słowacja).

Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim. Jest certyfikowanym Project Managerem – certyfikat: PRINCE2 Practitioner.

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.