Do zespołu WALK Digital dołączył team kreatywny Mateusz Żdanko i Alek Frydrych, obejmując odpowiednio stanowiska Senior Art Director oraz Senior Digital Creative. Do ich obowiązków będzie należało przygotowywanie strategii oraz kreacji projektów digitalowych realizowanych dla klientów grupy WALK.
Mateusz Żdanko i Alek Frydrych poprzednio pełnili role dyrektorów kreatywnych w agencji The Addictives. Wcześniej pracowali wspólnie również w Arc Warsaw i Leo Burnett.
Są autorami takich projektów jak „Kulturyzator Frugo” na Wykopie. Za swoje prace byli wielokrotnie nagradzani, m.in. w konkursach KTR i Golden Drum.
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów: WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/Interactive; WALK PR – zajmujący się komunikacją PR; WALK Digital – prowadzący projekty z zakresu digital marketing; WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe; WALK Events – specjalizujący się w eventach; WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe oraz WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
WALK PR