Anna Gruszka nowym Digital Development Director – Portal PR - 24PR




Anna Gruszka nowym Digital Development Director

04.02.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Od marca 2014 r. Anna Gruszka (wcześniej wiceprezes Codemedia) dołączy do zespołu ekspertów grupy IPG Mediabrands w Polsce, w skład której wchodzą Initiative, Universal McCann, BPN, U2 Media i Reprise.

Anna Gruszka podjęła kolejne wyzwania zawodowe w IPG Mediabrands na nowo utworzonym stanowisku – Digital Development Director. Będzie zajmować się rozwojem portfolio usług cyfrowych w domach mediowych grupy.

Nowa Digital Development Director w IPG Mediabrands jest absolwentką socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z komunikacji mediowej w Polskiej Akademii Nauk. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 1997 r. w Polskim Radiu. Publikowała także m.in. w Gazecie Stołecznej, Newsweeku i Manager+.
W 2005 r. rozpoczęła pracę w spółce Media Contacts w ramach holdingu Havas Media jako media planer/ head of research. Przeszła wszystkie szczeble kariery managerskiej. W 2008 r. w strukturach globalnych Havas Media była konsultantem odpowiedzialnym za otworzenie i przeszkolenie trzech oddziałów agencji digitalowych w krajach EMEA. Po powrocie dołączyła do Codemedia SA jako dyrektor strategiczna, a następnie zarządzająca. W 2011 r. została członkiem zarządu, a w 2013 – wiceprezesem firmy.

Anna Gruszka lubi się uczyć i dzielić się zdobytą wiedzą z innymi. Prywatnie rozsmakowuje się we włoskiej kuchni, chilijskim winie i meksykańskiej sztuce. Lubi zwiedzanie, czytanie (zwłaszcza literatury angielskiej), język hiszpański i… Angry Birds.

Marcin Dec, Dyrektor Generalny Initiative, mówi: „Pojawienie się Ani na szczycie digitalowych struktur Mediabrands ma na celu wzrost konkurencyjności
i innowacyjności naszych usług, a także zwiększenie synergii pomiędzy już posiadanymi kompetencjami digitalowymi, a także między światem mediów on-linowych
i tradycyjnych.”

Tadeusz Żórawski, Prezes Universal McCann, dodaje: „Bardzo się cieszymy z dołączenia Ani Gruszki do naszego zespołu ekspertów. Jesteśmy przekonani, że Ania wniesie do naszych firm swoje doświadczenie, ekspercką wiedzę i innowacyjność w sferze digital. Będziemy wspólnie wzmacniać kompetencje zarówno poszczególnych domów mediowych, jak i całej grupy.”

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.