Lider branży content marketing wchodzi na NewConnect – Portal PR - 24PR




Lider branży content marketing wchodzi na NewConnect

06.02.2014 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: admin

LeadBullet, lider branży internetowej w obszarze content marketing oraz reklamy natywnej, przeprowadził ofertę prywatną o wartości 2,7 mln zł. Spółka, której głównym akcjonariuszem jest znany inwestor Marek Falenta jeszcze w I kwartale zadebiutuje na rynku NewConnect. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na ekspansję i rozwój produktów.

LeadBullet jest liderem rynku, który na całym świecie rośnie bardzo dynamicznie. W USA firmy, które aktywnie działają w sieci, na działania content marketingowe, przeznaczają już jedną czwartą swojego budżetu marketingowego. W Polsce rozwój tego segmentu rynku jest obecnie jednym z najważniejszych trendów w branży reklamowej.

„Wejście na Giełdę jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju Spółki, która rozwija się obecnie bardzo dynamicznie. W 2013 r. zanotowaliśmy około 5 mln zł przychodów wobec 0,5 mln zł w 2011 r. W tym roku chcemy osiągnąć przynajmniej 10 mln zł oraz znaczący zysk” – powiedział prezes Włas Chorowiec, który jest równocześnie współzałożycielem oraz jednym z głównych akcjonariuszy Spółki.

Większościowym akcjonariuszem Spółki jest Falenta Investments – fundusz należący do znanego inwestora Marka Falenty, który ma w portfelu takie giełdowe spółki jak HAWE oraz ZWG.

„LeadBullet ma wszystko co trzeba, żeby stać się regionalnym liderem błyskawicznie rosnącego rynku content marketingu. To spółka z ogromnym potencjałem, dlatego chcemy żeby wyceniał ją rynek, natomiast ja sam traktuję ją jako inwestycję długoterminową” – powiedział Marek Falenta.

Z prywatnej emisji akcji LeadBullet pozyskał 2,7 mln zł, które przeznaczy na dalszy rozwój swojej oferty produktowej.

Ogromny potencjał LeadBullet podkreślają sukcesy firm działające na bardziej rozwiniętych rynkach. Spółka Outbrain, która przygotowuje się do wejścia na amerykańską giełdę, jest wyceniana na blisko miliard dolarów. Ta firma w 2013 r. zanotowała około 130 mln USD przychodów.

Na początku 2014 r. lider niemieckiego rynku content marketingu Plista został przejęty przez brytyjskiego giganta rynku medialnego koncern WPP.

Spółka LeadBullet

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.