Eksperci Grupy Roboczej Social Media, działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, stworzyli infografikę ukazującą case studies najlepszych kampanii z wykorzystaniem mediów społecznościowych takich jak: Facebook, GoldenLine, Kwejk, YouTube, NK.pl. Projekt ma na celu pokazanie różnorodnych możliwości promocyjnych social media.
– Kluczowym celem naszej grupy roboczej jest edukacja rynku oraz pokazywanie pełnych możliwości mediów społecznościowych. Dzięki infografice w prosty i dostępny sposób przedstawiamy jak skuteczne mogą być kampanie realizowane w social media również poza Facebookiem – powiedziała Joanna Brzostowicz, Prezes Zarządu sieci reklamowej Społeczności.pl, szefowa grupy roboczej.
Grupa robocza Social Media przy IAB Polska pracuje na rzecz popularyzacji marketingu w mediasferze społecznościowej jako skutecznego narzędzia promocji online. Ekspertami grupy są przedstawiciele serwisów społecznościowych, domów mediowych, agencji interaktywnych jak i sieci reklamowych.
IAB Polska