TBWA dla MAKRO – Portal PR - 24PR




TBWA dla MAKRO

04.02.2014 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę marketingową sieci MAKRO Cash and Carry Polska należącej do portfolio METRO Group.

MAKRO Cash and Carry Polska intensyfikuje działania marketingowe, wdrażając nową strategię komunikacyjną. Na potrzeby kampanii TBWA zaproponowała marketerowi rozwiązania będące w zgodzie z regionalnym pozycjonowaniem i jednocześnie perfekcyjnie odpowiadające potrzebom polskich odbiorców. Do zadań agencji należy przygotowanie dedykowanych materiałów ATL oraz drukowanych. Współpraca ma charakter długofalowy.

Informacje o TBWA\TEQUILA

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.