MOPAR® na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie 2014 – Portal PR - 24PR




MOPAR® na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie 2014

05.03.2014 Kategoria: MOTO. Autor: admin

Do zapoznania się ze światem oryginalnych części zamiennych, akcesoriów oraz ekskluzywnych kolekcji upominków i gadgetów na genewskim 84. Salon Samochodowy 2014 zaprasza Mopar® – marka zarządzająca sferą części zamiennych, serwisu technicznego i obsługi Klienta w ramach Fiat Chrysler Automobiles.

„zMoparyzowany” Jeep Wrangler Rubicon i Fiat 500L Trekking.

Po raz pierwszy w Genewie marka Mopar przedstawia dwa samochody poddane „Moparyzacji”, efekt współpracy z Fiat Style Centre. Nie są to kolejne indywidualizacje, lecz całkiem nowe projekty, prowadzące do stworzenia unikalnych i atrakcyjnych pojazdów bez szkody dla wyrazistości ich wersji oryginalnych.

„Zmoparyzowany” Jeep Wrangler Rubicon.

W świetle rampy genewskiego Salonu Samochodowego prezentowany jest Jeep Wrangler Unlimited Rubicon w wersji „zMoparyzowanej”. Podobnie jak oryginał, poszczycić się może podwójną, bezkompromisową „duszą” jako, że jego wielkomiejskość łączy się z umiłowaniem Wielkiej Przygody –   „nie spuszczając wszelako oka” z najmniejszych nawet szczegółów.

Jeep Wragler cieszył sie zawsze wielkim uznaniem za niezwykłą wprost zdolność adaptacji do otoczenia – czy to pod najmodniejszym klubem w mieście, czy też w leśnej głuszy. A że tam same bezdroża – jest kompletnie bez znaczenia.

Nadwozie Wranglera wystawianego w Genewie zwraca uwagę dodatkiem akcesoriów Mopar, które wyróżniają go z tłumu: „wyczynowa” maska silnika, czarna atrapa chłodnicy (grille), nadające prawdziwej klasy światła do jazdy dziennej (DRL), obudowy lusterek oznaczone logotypem Jeep, półpełne drzwi boczne dające to bezcenne poczucie wolności – oraz 17-calowe felgi z lekkiego stopu w błyszczącej czerni Gloss Black.

Aranżując kabinę, Mopar pokazał, że „wielkomiejskość” Wranglera może śmiało iść w parze z DNA, nadającym marce Jeep niekwestionowanej autentyczności od ponad 70 już lat,  czym żadna inna marka pochwalić się może. Świadectwem – choćby całkowicie ręczny wystrój wnętrza projektowany i wykonany przez prawdziwych entuzjastów Jeepa: czarne siedzenia ze szlachetnej skóry z „kamuflażowymi” insertami w kolorze karoserii, by przypomnieć, że nie ma nic lepszego niż pewien dystans do własnej świetności.

„zMoparyzowany” Fiat 500L Trekking „Street Surf”.  

Na stoisku Fiata w części dedykowanej marce Mopar® prezentowana jest także – przy pomocy wideo programu (albo artystycznej instalacji) nawiązującej do parku skateboardowego,  zindywidualizowana wersja 500L Trekking. Celem tego programu-instalacji jest uświadomienie oglądającym ducha „ulicznego surfingu”, jako naturalnego środowiska dla „zMoparyzowanego” Fiata 500L Trekking.

Dzieło Fiat Style Centre  i Mopar® z firmą Wheelrun, znanym producentem deskorolek, Mopar „Street Surf” pod względem współczesnych skojarzeń adresowany jest zdecydowanie do świata ludzi młodych, przedsiębiorczych i nietuzinkowych.

Cecha szczególną 500L Trekking „Street Surf” jest zastosowanie wykładziny bambusowej w niektórych elementach pojazdu. Są to zestawione przez firmę Wheelrun kompozyty laminowane w mieszanym kolorze karmelu i bambusa – pokrywające obudowy lusterek zewnętrznych, boczne listwy nadwozia i nakładki progowe, kołpaki kół, gałkę lewarka biegów, uchwyt dźwigni hamulca ręcznego i podłogę bagażnika.

Firma Wheelrun jest producentem dwóch rodzajów deskorolek z naturalnego materiału, na wyłączność firmy Fiat: crusing boardu o długości 1,4 m oraz slalom boardu o długości 0,95 m. Obie deski wyposażone są w trucki (do których mocowane są koła, king pin i gumki) z lotniczej jakości aluminium kompozycji inżynierów Wheelrun i pokazane będą publicznie po raz pierwszy jako elementy składowe longboardów przygotowanych specjalnie dla Fiata 500L „Street Surf”.

Nowe akcesoria dla Jeepa Renegade i Cherokee MY 2104.

Wartość globalnego rynku akcesoriów wynosi w przybliżeniu 70 mld dolarów. Wśród tej właśnie wielkości liczb działa Mopar® oferując ponad 25.000 pozycji asortymentowych najwyższej jakości w ponad 130 krajach świata. „Widzimy stały i nieograniczone w zasadzie zapotrzebowanie na indywidualizację samochodów.” – mówi Pietro Gorlier, prezes i dyrektor wykonawczy (CEO) Mopar – „Czy chodzi o poprawę osiągów, dodawanie szpanu czy też nowe technologie, Klient chce mieć auto wyróżniające się na tle innych. Dlatego też Mopar, z myślą o jakości, oferuje kompletną gamę akcesoriów specjalnie projektowanych i sprawdzonych specjalnie dla danego modelu.” Z uwagi na fakt, że akcesoria Mopar powstają we współpracy z konstruktorami konkretnego pojazdu, mają one charakter ekskluzywny i unikalny. Produkty te są na wyposażeniu wystawianych samochodów, ale  także eksponowane na wydzielonych stanowiskach marek Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth i Jeep. Z nową ofertą akcesoriów  dla Jeepa Cherokee i Renegade MY 2015 zapoznać się można stoisku marki Jeep.

Ponad 100 akcesoriów Mopar do indywidualizacji Jeepa Renegade 2015.

Mopar jest w pełni przygotowany do indywidualizacji pierwszego modelu Jeep w segmencie „small SUV”, a więc prezentowanego w Genewie Renegade 2015. Oferta liczy ponad 100 pozycji asortymentowych, w tym Jeep Performance Parts, m.in. zestaw obniżający wysokość zawieszenia, chwyt powietrza czy sportowy wydech typu „cat-back”. „Nowy Jeep Renegade 2015 to element epokowej ekspansji gamy produktów globalnych marki Jeep, a Mopar ekspansję tę wspiera oferując produkty indywidualizujące Renegade zarówno do jazdy miejskiej, jak i off-road.” – powiedział Pietro Gorlier – „Każdy nabywca nowego modelu Fiat Chrysler Automobiles, w  tym Jeepa Renegade, może liczyć na pomoc Mopar w modyfikacji samochodu jeszcze zanim wyjedzie od dealera.” Najlepsza w klasie sprawność off-road Jeepa Renegade 2015, dynamiczny styl i design marki Jeep oraz gama 16 silników na rynkach światowych będzie wspierana przez Mopar ofertą produktów specjalizowanych i sprawdzonych przez producenta. A ponieważ grupą docelową Renegade 2015 jest młoda Klientela, Mopar proponuje akcesoria kojarzone z potencjałem Trail Rated, uniwersalnością zastosowań na co dzień i dynamicznym charakterem pojazdu. I tak na przykład, system Jeep Cargo Management, przy pomocy elementów modułowych i opcjonalnych akcesoriów, pozwala w sposób optymalny wykorzystać przestrzeń ładunkową Renegade 2015, zgodnie w potrzebami użytkownika.

Zależnie od rynku sprzedaży, oferta Mopar® dla Renegade 2015 obejmuje:

Nadwozie:

  • Dachowy pojemnik (boks) bagażowy
  • Zaczepy holownicze
  • Uchwyty do przewożenia rowerów na haku holowniczym i na dachu
  • Nieusztywniony kontener
  • Pałąki bagażnika dachowego
  • Okienne deflektory powietrza
  • Kołpaki kół Mopar
  • Siatkę przestrzeni ładunkowej
  • Ekskluzywne plakietki markowe/modelowe
  • Namiot kempingowy z przedsionkiem
  • Wsporniki mocowania sprzętu zimowego i letniego (narty, snowboardy, surfboardy, etc)
  • Bagażnik dachowy do przewozu kajaka
  • Specjalnego wzoru 17- i 18-calowe felgi ze stopu lekkiego
  • Pakiet aplikacji graficznych nadwozia

Wnętrze:

  • Maty podłogowe jakości Premium
  • Maty podłogowe korytkowe
  • Maty ochronne bagażnika (przestrzeni ładunkowej)
  • Nakładki progowe
  • Metalowe (sportowe) nakładki na pedały
  • Specjalne wykładziny do bagażnika
  • Składaną torbę podróżną
  • Gałkę/uchwyt dźwigni/selektora biegów z obszyciem skórzanym
  • System Uconnect Telephone (Bluetooth etc.)
  • Pełnowymiarowe koło zapasowe
  • Zestaw naprawczy ogumienia Jeep
  • Skórzaną tapicerkę siedzeń Katzkin
  • Kamerę podglądu cofania
  • Modułowy system organizacji bagażnika Jeep Cargo Management.

Akcesoria Mopar dla nowego Jeepa Cherokee.

Do wszystkich wersji nowego Cherokee wystawianych na stoisku Jeepa w Genewie oferowana jest linia akcesoriów Jeep Cargo Management.

Dodatkowym wyposażeniem Jeepa Trailhawk w kolorze nadwozia Anvil z czarnym wystrojem wnętrza Marocco jest  Off-Road Accessory Kit, składający się z liny holowniczej, rękawic roboczych, elektrycznej latarki i brezentowej torby z logo Trailhawk.

Dodatkowym wyposażeniem drugiego Trailhawka w kolorze Deep Cherry Red z czarnym wystrojem wnętrza Marocco jest czarna, dwustronna mata bagażnika (Reversible Cargo Mat) z białym logo Jeep, która może także służyć jako rodzaj koca piknikowego.

Jeep Cherokee Limited w kolorze Titanum z dwutonowym wnętrzem czarno/brązowym otrzymał dodatkowo mocowany obejmą po lewej stronie bagażnika termos Collapsible Cooler na ciepłe/zimne potrawy lub napoje z paskiem naramiennym ułatwiającym przeniesienie na miejsce biwakowania.

Drugi Cherokee Limited w kolorze True Blue z dwutonowym wystrojem wnętrza beżowo/błękitnym Brown/Blue Vesuvio eksponuje Storage Locker – mocowany po lewej stronie bagażnika rodzaj pionowego regału do powieszenia ubrań i/lub pomieszczenia drobnego sprzętu sportowego. Storage Locker składa sie z dwóch półek, wyjmowanego i składanego schowka oraz taśm przytrzymujących ubrania.

Na stoisku Jeepa znajduje się specjalne stanowisko wystawowe Mopar z całym wyborem kultowych akcesoriów, m.in. grillów chłodnicy i magnezowych felg oraz upominków i gadgetów, eksponowanych w szklanych gablotach.

Nowa oferta: światowa premiera kolekcji Mopar.

Mopar jest twórcą oraz dystrybutorem kompletnej oferty nowatorskich i atrakcyjnych produktów dla kierowców oraz dla osób, które pasjonują się motoryzacją. W wyniku analizy upodobań Klienteli powstała nowa kolekcja upominków i gadgetów, które nazwać można ‚zMoparyzowanymi.”

Kolekcja Mopar® składa sie z dwóch zasadniczych linii: Technology Innovation oraz Design Innovation. Jedną z interesujących propozycji jest wielosezonowa kurtka Driver Jacket z tkaniny Cordura podszyta tworzywem Thermore, wodoodporna, ciepła i przewiewna, a jednocześnie dostatecznie lekka, aby nie krępować swobody ruchów kierowcy. Innego tego typu gadgetami są relaksujące i bezpieczne szkła przeciwsłonecznie Polaroid w tytanowej oprawce, składany do kieszeni kaptur deszczowy oraz fosforyzujący brelok do kluczy. Warto także wymienić takie „wynalazki”, jak wykonany z włókna metalizowanego wodoszczelny portfel na karty kredytowe chroniący je także przed polem magnetycznym urządzeń elektronicznych, spinacz na banknoty (klip) z ultra-lekkiego i trwałego tytanu (metal powszechnie stosowany w przemyśle lotniczym, samochodowym, sportowym i medycznym) albo długopis pozwalający pisać „na suficie” albo w innych ekstremalnych sytuacjach. Te i inne artykuły dostępne będą już od kwietnia br. w sklepie internetowym Mopar.

Mopar coraz bardziej cyfrowy.

Zawsze otwarty na nowe formy komunikacji, Mopar® przedstawia najnowsze propozycje: platformę internetową „Mopar Owner Centre”, aplikację mobilną Customer Care oraz – przeznaczoną dla sieci obsługi technicznej pojazdów – nową generację cyfrowego wsparcia dla doradców serwisowych wiADVISOR.

Mopar Owner Centre”: samochód on-line.

Obecna on-line zaledwie od kilku miesięcy, platforma „Mopar Owner Centre”, udostępnia pełny zakres informacji na temat samochodów Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Jeep i Abarth. Jest to  więc wartościowy kanał informacyjny Klienteli Mopar, dostępny na dwa sposoby: dla szerokiej publiczności i dla osób zarejestrowanych po zalogowaniu się osobistym hasłem.

Sposób pierwszy umożliwia pozyskanie informacji w zakresie osiągalności oryginalnych części zamiennych i indywidualizacji pojazdów FCA. Możliwy jest również dostęp do wszystkich kanałów obsługi Klienta (Customer Care), usług objętych gwarancją  producenta, pomocy drogowej, e-sklepów oraz listy autoryzowanych dealerów i stacji serwisowych. Know-how w tym zakresie FCA dostępne jest dla wszystkich, a użytkowanie platformy ułatwia przejrzysta, intuicyjna grafika. Sposób drugi przeznaczony jest dla zdefiniowanego użytkownika samochodu marki Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Fiat Professional, Abarth i Jeep, Można tu pozyskać konkretne porady czy informacje oraz skorzystać ze specjalnych promocji. Po zarejestrowaniu się i podaniu VIN swego samochodu dostępne są różne usługi online, m.in. plan czynności obsługowych na bazie przebiegu i wyposażenia pojazdu oraz  kalendarz codziennych zadań i wydarzeń. Wchodząc na stronę główną poszczególnych marek można dotrzeć do Mopar Owner Centre w zakładce „Services and Assistance” (Usługi i Pomoc) lub bezpośrednio – klikając przycisk „my name+brand name” (mój nick/nazwisko+ marka samochodu).

Mobilne aplikacje Fiat Chrysler Automobiles Customer Care.

Na genewskim Salonie Samochodowym Mopar promuje także adresowaną do wszystkich właścicieli i kierowców aplikację mobilną Customer Care, którą pobrano z sieci już ponad 300.000 razy. Aplikacje „Ciao Fiat Mobile”, „Lancia Everywhere Mobile”, „Alfa Romeo InfoMobile”, „I am Jeep Mobile” i „Abarth24h Mobile” dostępne są bezpłatnie w 14 krajach Europy na Apple Store i Google Play jako źródło informacji i pomocy o produktach oraz usługach danej marki.

Jedną z najbardziej praktycznych usług jest „Find a Dealer” (pomagająca znaleźć najbliższego dealera lub stację obsługi), „Methane and LPG Filling Stations” (lokalizacja najbliższych punktów tankowania metanu i LPG), „News and Promotions” (nowinki i promocje danej marki) i „Roadside Assistance” – pomoc drogowa „na każde zawołanie”. Aplikacja „Contact Us” umożliwia połączenie się z Centrum Obsługi Klienta (Customer Service) na darmowy numer telefonu poprzez formularz kontaktowy albo – na razie tylko dla klientów włoskich – via Twitter lub dedykowane strony internetowe Fiata, Alfa Romeo, Lancii i Jeepa. Wysyłając tweet lub wiadomość prywatną na @FiatCareIT, @AlfaRomeoCareIT, @LanciaCareIT i JeepCareIT, można liczyć na pomoc w razie takiej potrzeby.

Obok łatwiejszych interfejsów stron internetowych, aplikacje mobile korzystają coraz częściej z technologii Augmented Reality, umożliwiającej dostęp do informacji, danych czy też materiałów promujących samochody Fiat 500L Living, Fiat 500L Trekking, Lancia Ypsilon Momo Design, Alfa Romeo 4C i Jeep Grand Cherokee. We współpracy z marką Alfa Romeo i jej pionem serwisowym Augmented Reality dostępna jest od stycznia 2014 w multimedialnej instrukcji obsługi Alfy Romeo 4C. Wybierając w Instrukcji ikonkę „AR+” i skanując przy pomocy swojego smartfona elementy samochodu wymienione pod przyciskiem „Help” (Pomoc) można uzyskać bliższe dane i wskazówki informacyjno-techniczne.

wiADVISOR: nowa generacja digitalnego wsparcia dla sieci serwisowej. 

wiADVISOR to oprogramowanie dla skomputeryzowanej recepcji Klienta z wykorzystaniem tabletu oraz fragment systemu Mopar Workshop 2.0. Obecne we Włoszech od maja ubiegłego roku, oznacza prawdziwą rewolucję w pracy Autoryzowanej Stacji Obsługi, umożliwiając przyjmującemu Klienta doradcy serwisowemu szybką i dokładną diagnozę stanu technicznego samochodu, z graficznym wskazaniem ewentualnych usterek oraz sposobu ich usunięcia. Wpływa to również na poprawę jakości i przyspieszenie tempa czynności obsługowych/naprawczych oraz daje Klientowi przejrzysty i zuniformizowany dostęp do niezbędnych informacji.

Projekt ten szybko rozpowszechnia się we Włoszech i obejmie cały region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w 2014 roku. Tematyczne kursy przygotowawcze w zakresie stosowania systemu Workshop 2 dla pracowników autoryzowanych punktów sprzedaży i stacji obsługi organizuje i prowadzi departament szkoleń Mopar®.

Wirtualne sklepy online dedykowane sprzedaży akcesoriów oraz upominków/gadgetów Alfa Romeo i Fiata.

Do najważniejszych zadań Mopar® należy pozytywna interpretacja DNA i wartości wyznawanych przez marki zrzeszone w Fiat Group Automobiles – poprzez zróżnicowaną ofertę towarową. Uruchomione ostatnio przez Mopar® dwa wirtualne sklepy internetowe powstały w odpowiedzi na zgłaszane potrzeby fanów marek Alfa i Romeo i Fiat. Wchodząc na stronę www.store.fiat.com można intuicyjnie przeglądać i kupować różne artykuły z kolekcji Fiata, w tym specjalne dla 500, 500L oraz z serii Heritage a także – nowości dla Fiata 500L Trekking i 500L Living. Podobnie działa e-sklep Alfy Romeo oferujący zarówno odzież jak i produkty techniczne czy elektroniczne najwyższej jakości – w ramach dwóch linii: klasycznej („vintage”) oraz dedykowanej pasjonatom Alfy Romeo 4C. Jest to sposób na podtrzymanie legendy tej historycznej i typowo włoskiej marki, która przez ponad sto lat istnienia wyznaczała nowe trendy, nie zapominając o swych korzeniach. E-sklep Alfy Romeo www.store.alfaromeo.com dostępny jest także poprzez oficjalną stronę internetową marki Alfa Romeo oraz z portalu www.mopar.eu.

Ekskluzywne usługi dla Klienteli Fiat Chrysler Automobiles.

Mopar oferuje szereg specjalistycznych usług dla Klienteli Fiat Chrysler Automobiles, m.in. MOPAR® Vehicle Protection, program kompleksowej opieki nad pojazdem przez cały okres jego eksploatacji przez autoryzowane stacje obsługi z zastosowaniem wyłącznie oryginalnych części zamiennych – w tym usługi dostępne w Authorised Alfa Care 4C Service Centres.

MOPAR® Vehicle Protection.

„Mopar® Vehicle Protection” to jedyny oficjalny pakiet usług serwisowych z gwarancją Fiat Group Automobiles. Plany usług serwisowych Mopar® Vehicle Protection umożliwiają korzystanie z pomocy technicznej w autoryzowanych przez Fiat Group Atomobiles punktach dealerskich i stacjach obsługi, świadczonej przez szkolonych przez FGA specjalistów, z użyciem oryginalnych części zamiennych do danej marki i  modelu pojazdu.

Program Mopar® Vehicle Protection prowadzony jest w 40 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki z portfolio ponad 50 produktów spełniających wszelkie potrzeby Klienteli. W roku 2013 ponad 25 procent eksploatowanych pojazdów objętych było różnymi planami serwisowymi Mopar® Vehicle Protection.

Zakres usług świadczonych w ramach Mopar® Vehicle Protection jest stale aktualizowany i rozszerzany, lecz w swej zasadzie przewiduje dwa poziomy ochrony komponentów mechanicznych i elektronicznych wydłużające gwarancję producenta z trzech do pięciu lat – uwzględniając przeciętny roczny przebieg danego samochodu.

  • Maximum Care: obejmujący „mechanikę” i „elektrykę” wydłużający gwarancję fabryczną: optymalna ochrona podzespołów mechanicznych i elektronicznych samochodu.
  • Powertrain Care: obejmujący silnik, skrzynię przekładniową i układ przeniesienia napędu – gwarancja pełnej mobilności w każdej sytuacji.

Mopar® proponuje również dwa programy obsługi technicznej pojazdu, aby zapewnić jego pełną sprawność eksploatacyjną:

  • Easy Pack – plan dwóch do pięciu corocznych przeglądów pojazdu w formie przedpłaconego „abonamentu”.
  • Premium Pack – w wariantach Gold, Silver i Bronze, obejmujący obok okresowych przeglądów, również i wymianę części szybko zużywających się w trakcie normalnej eksploatacji, które zazwyczaj i tak podlegają wymianie (płatnej) w czasie przeglądów pojazdu.

Oferowane są ponadto inne usługi o węższym zakresie:

  • Okresowe przeglądy kontrolne – do zakupu jednorazowego lub w pakietach okresowych.
  • Free2Go++ – rozszerzenie zakresu pomocy drogowej w okresie fabrycznej gwarancji pojazdu.

„4C Dedicated Center”: obsługa techniczna supersamochodu Alfa Romeo.

Model usług after-sales (posprzedażnych) to temat strategiczny dla każdego producenta samochodów, lecz w przypadku supersamochodów – jeszcze ważniejsza okazuje się sfera obsługi Klienta (Customer Care) ze względu na konieczność ustalenia zindywidualizowanych planów serwisu zgodnie z jego oczekiwaniami. I właśnie dlatego stworzono program szybkich i wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości  właściciela Alfy Romeo 4C – od bezpłatnego numeru telefonu konsultacyjnego aż po doradztwo w zakresie utrzymania w należytym stanie nadwozia z włókiem węglowych.

Wysokokwalifikowany i stale szkolony personel, specjalistyczne wyposażenie diagnostyczne i naprawcze oraz najwyższy standard obsługi leżały u podstaw narodzin Alfa Romeo 4C Service Network. Jest to system profesjonalnego wsparcia kierowcy obejmujący centra serwisowe Authorised 4C Service na obszarze EMEA i dostępne pod bezpłatnym numerem telefonu „Alfa4Care” – 00-800 2532-4200, który widnieje również w dokumentacji pojazdu oraz nalepce na zasłonie słonecznej.

Dzwoniąc na ten numer, właściciel Alfy Romeo 4C może sprowadzić pomoc techniczną/drogową i uzyskać wszelkie informacje dotyczące rutynowej obsługi samochodu i ewentualnych napraw. I to właśnie kwestia napraw znajduje się w centrum uwagi. Alfa Romeo 4C jest konstrukcją wykorzystującą najnowsze technologie i zaawansowane materiały, wymagające wielce fachowego i specjalistycznego podejścia – dotyczy to szczególnie nadwozia typu monocoque z włókien węglowych, komponentów ze stopów aluminium czy kompozytów SMC. Wsparcia dla każdego 4C Dedicated Centre udziela zespół specjalistów technicznych w Turynie, umożliwiając tym sposobem dokonanie diagnozy uszkodzenia i określenia sposobu naprawy karbonowej skorupy w warsztacie, gdzie „parkuje” 4C – wysyłając w razie potrzeby asystę w postaci Latającego Mechanika (Flying Doctor).

Standardowa obsługa techniczna.

Mopar® EMEA prowadzi również inne rodzaje obsługi technicznej – poprzez sieć autoryzowanych dealerów, stacji OT i warsztatów naprawy nadwozi. Wszyscy posiadacze samochodów FCA mogą korzystać ze specjalistycznych usług serwisowych w 12.000 ośrodkach technicznych na obszarze Europy, dostępnych bezpośrednio (wizyta w warsztacie) czy też telefonicznie – za pośrednictwem konsultantów obsługi Klienta (Customer Service) lub pomocy drogowej (Roadside Assistance). W ten sposób obsługiwanych jest około 10 mln pojazdów na drogach Starego Kontynentu. Celem oceny jakości usług prowadzone są ankiety telefoniczne, obejmujące ponad 200.000 użytkowników w Europie.

Historia: integracja usług w skali światowej.

Ekspansja działalności Mopar® na obszarze EMEA wymaga integracji usług, logistyki dostaw części zamiennych i programów obsługi Klienta. Zadaniem nadrzędnym jest wzmocnienie wsparcia dla dealerów oferujących samochody marek Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, SRT i Ram w wymiarze globalnym.

Nowa strategia produkcji pojazdów przewiduje stosowanie identycznych lub zbliżonych komponentów w różnych gamach modelowych. Racjonalizację ich dystrybucji oraz procedur serwisowych w skali światowej wymyślono celem zwiększenia skuteczności działania w interesie Klienta. Stąd też nowy slogan promocyjny „Mopar. Więcej troski o Twój samochód” i nowe srebrne logo w regionie EMEA – zamiast błękitnego logo dla operacji globalnych marki.

Mopar: jeden z czołowych graczy na rynku światowym.

Mopar® jest marką zarządzającą sferę części zamiennych, serwisu technicznego i obsługi Klienta w ramach Fiat Chrysler Automobiles. Produkty oferowane przez Mopar mają charakter unikalny dlatego, że powstają we współpracy z konstruktorami tworzącymi specyfikacje konkretnych modeli samochodów. Mopar® jest organizacją o zasięgu globalnym, o czym świadczą imponujące dane i cyfry:

  • obecność      w ponad 130 krajach świata
  • ponad      50 centrów dystrybucyjnych
  • ponad      45 biur handlowych
  • ponad      20 punktów kontaktowych-konsultacyjnych
  • ponad      500.000 pozycji katalogowych części zamiennych i akcesoriów w ofercie
  • ponad      2.000.000 m2 łącznej powierzchni magazynowej
  • ponad      11.000 adresów dostawy
  • ponad      400.000 zamówień przyjmowanych codziennie
  • ponad      12.000 dealerów i sub-dealerów
  • ponad      700.000 zawartych kontraktów serwisowych z partnerami.

Powyższe cyfry mogą być adekwatną ilustracją o roli, jaką na szczycie listy priorytetów Mopar® odgrywa satysfakcja konsumenta. W grę wchodzi około 70 mln pojazdów Fiat Chrysler Automobiles na drogach całego świata. Proces integracji znalazł odzwierciedlenie także i we wzornictwie opakowań produktów: noszą one nazwę Mopar i logo poszczególnych marek: Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep®, Lancia, SRT i Ram.

Nowy Mopar: kontynuacja doskonałości.

Nowy Mopar® przyjął kurs kontynuowania doskonałości. Wykorzystując doświadczenia Fiat Parts & Service Mopar oferuje coolowe indywidualizacje i stylowo włoskie akcesoria które, dzięki modzie na Fiata 500, zdobywają rosnącą popularność także i w USA. Niejako równolegle, świat się zmienia również za sprawą innowacji rodem z Mopar. Zaliczyć do nich należy informacyjne aplikacje dla smartfona kierowcy, instrukcje obsługi pojazdu w postaci elektronicznej na DVD i skompresowane pliki tekstowe czy też indukcyjne systemy ładowania przenośnych urządzeń wewnątrz samochodu. Jako pierwszy w świecie, Mopar przekształcił samochód w mobilny HotSpot (dla łączności internetowej WiFi) i wyposażył auto w system EVTS (Electronic Vehicle Tracking System) pozwalający wykrywać przekroczenia prędkości samochodu lub określać jego pozycję poza wyznaczonym przez właściciela/operatora zasięgiem jazdy.

Marka Mopar: ponad 76 lat sukcesów w 130 krajach świata.

Datująca się od 1937 roku firma Mopar (prosty skrót słów MOtor i PARts) zaistniała jako marka w latach 60. XX wieku – znanych jako era amerykańskich „muscle cars”. Wtedy też Chrysler Corporation produkował przygotowane do wyścigów samochody Dodge i Plymouth, wyposażone w specjalne części i komponenty, pozwalające bić rekordy prędkości i wytrzymałości. Mopar zaczął w tym czasie oferować asortyment „specjalnych komponentów” dla zawodników wyścigowych i stworzył oddział nazwany Mopar Performance Parts, ukierunkowany na Klientelę poszukującą możliwości podwyższania osiągów swych pojazdów zarówno pod kątem wyczynu na torze, jak i dynamicznej jazdy na drogach publicznych. Oczywistą konsekwencją było więc poszerzenie działalności o serwis techniczny, doradztwo i obsługę Klienta. Po 76 latach Mopar® jest jednym z czołowych graczy na rynku części zamiennych, akcesoriów, serwisu i obsługi Klienta, a obecnie integruje swą działalność z profilem Fiat Chrysler Automobiles. Wystarczy tylko wspomnieć, że globalna oferta Mopar® obejmuje ponad 500.000 pozycji asortymentowych części zamiennych i akcesoriów dostępnych w 130 krajach całego świata. Misją marki Mopar® jest zapewnienie wymiernych korzyści dla każdego właściciela pojazdu produkcji Fiat Chrysler Automobiles w zakresie obsługi after-sales poprzez perfekcyjną obsługę Klienta oraz udostępnienie awangardowych technologii i produktów najwyższej jakości.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.