Nowy managing director w Marketing House – Portal PR - 24PR




Nowy managing director w Marketing House

21.03.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Marketing House pod kierunkiem nowego managing directora Stefana Nowaka rozwija usługi z zakresu customer experience, customer intelligence oraz digital & mobile transformation, wzmacniając przy tym kompetencje konsultingowe. Do struktury dołączyli ostatnio doświadczeni specjaliści, wkrótce planowane są kolejne wzmocnienia.

Na ofertę Marketing House składają się usługi: customer intelligence, czyli efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie danych o konsumencie, customer experience mające na celu kształtowanie optymalnych interakcji z odbiorcą oraz digital & mobile transformation pozwalające klientowi wykorzystać szanse biznesowe, jakie stwarzają nowe kanały komunikacji i sprzedaży w relacjach z konsumentem.

Marketing House realizuje projekty kompleksowo, począwszy od konsultingu, poprzez tworzenie i wdrażanie strategii, aż po pełny outsourcing procesów biznesowych, łącząc narzędzia marketingowe i zaawansowane technologie.

W dzisiejszej rzeczywistości, dynamicznie zmieniającej się wraz z rewolucją cyfrową i big data, klienci coraz częściej szukają wśród agencji silnych partnerów biznesowych, którzy mogą pomóc zmierzyć się z nowymi wyzwaniami – mówi Antoine Kolendowski, CEO Grupy Havas Worldwide w Polsce, której częścią jest Marketing House. – Chcąc spełnić te oczekiwania, inwestujemy we wzmocnienie kompetencji w zakresie customer intelligence, customer experience oraz digital & mobile transformation i gromadzimy silny zespół z dużym doświadczeniem oraz sukcesami w tych  obszarach. Międzynarodowe firmy konsultingowe rozszerzają swoje usługi o pola związane z marketingiem i technologią, naturalny jest również kierunek odwrotny − uzupełnienie usług marketingowych o elementy związane ze wsparciem biznesowym – dodaje.

Nad wzmocnieniem kompetencji konsultingowych Marketing House, a także nad rozwojem kluczowych obszarów customer experience, customer intelligence oraz digital & mobile czuwa doświadczony manager i specjalista w obszarze zastosowania innowacji w biznesie, Stefan Nowak.

− W dobie konsumenta, wyzwaniem dla wielu firm jest już nie tylko lepsze zrozumienie konsumenta, dotarcie do niego i utrzymanie dialogu w miejscach, w których funkcjonuje, ale także wyprzedzanie jego przyszłych oczekiwań − mówi Stefan Nowak. − Nasza rola w tym procesie, będąca synergią działań marketingowych i zaawansowanych technologii, to wsparcie biznesowe naszych partnerów w zakresie zaawansowanej analizy danych sprzedażowych i marketingowych oraz tworzenie i modelowanie relacji z konsumentem obecnym oraz konsumentem jutra w każdym punkcie styku. Mamy odpowiednie zasoby, doświadczenie i kompetencje, aby w tym obszarze wyznaczać trendy – dodaje.

Poza Nowakiem do Marketing House dołączyły ostatnio dwie osoby z dużym doświadczeniem: Agata Jaeger i Julia Roszko-Mietlińska. W najbliższym czasie w Marketing House pojawią się kolejni eksperci.

Klienci, dla których obecnie pracuje Marketing House, to m.in. Philip Morris, BPH TFI, Danone, Volvo, Panasonic, L’Oreal.

Marketing House

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.