San Markos wygrywa przetarg Oceanic S.A. – Portal PR - 24PR




San Markos wygrywa przetarg Oceanic S.A.

26.03.2014 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Agencja San Markos wygrała przetarg na opracowanie oraz realizację kampanii reklamowej  dla Oceanic S.A – lidera rynku pielęgnacji skóry wrażliwej i skłonnej do alergii, jednej z czołowych polskich marek produkujących kosmetyki.

W ramach współpracy, jednym z głównych zadań San Markos będzie przygotowanie spójnej kampanii reklamowej dla linii kosmetyków ANTY AGE oraz jej komunikacja, ze szczególnym uwzględnieniem elementów budujących wizerunek marki jako skutecznej i innowacyjnej. Kampania obejmie prasę, telewizję oraz Internet. 

Pod stworzonym przez San Markos hasłem TOTAL REWIND, prezentowane będą profesjonalne kremy rekomendowane dla kobiet w trzech grupach wiekowych: Collagen Hial+ dla kobiet 30+, Mezzo Laser  dla kobiet w wieku 40+, 50+ oraz Revita Intensa dla pań 50+ i 60+.

„Ta kampania to kolejny krok w umacnianiu pozycji marki AA na polskim rynku kosmetycznym. Innowacyjne kosmetyki wchodzące w skład nowych linii wyróżniają się wyjątkową skutecznością       w walce o zachowanie młodego wyglądu skóry, gwarantując przy tym unikalny poziom bezpieczeństwa  (są  bowiem w 100% testowane na alergikach). Celem kampanii jest podkreślenie połączenia doskonałej skuteczności i absolutnego bezpieczeństwa produktów” – mówi Katarzyna Głowacka Dyrektor Marketingu OCEANIC S.A.

Strony nie informują, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.

Oceanic S.A. to jeden z liderów polskiego rynku kosmetycznego. Od 30 lat specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości kosmetyków antyalergicznych AA. W tym roku planuje intensywne działania komunikacyjne w kierunku umocnienia pozycji swojej marki.

Reklamy prasowe i spoty telewizyjne będzie można zobaczyć od marca 2014.

Informacje o San Markos

San Markos to niezależna agencja typu full service, obecna na rynku od ponad 13 lat. Zajmuje się tworzeniem konceptów strategicznych i kreatywnych dla firm oraz marek, doborem strategii i kanałów komunikacji, kreacją cross media (ATL/BTL+Digital) oraz koordynacją i produkcją kampanii. San Markos została dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce. Zajęła I miejsce w ogólnopolskim badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i magazyn PRESS. San Markos jest najbardziej nagradzaną agencją 2009/2010: Srebrny Lew Cannes, Złote i Srebrne EFFIE, Złota Epica, Srebro Golden Drum, 3 x Złoto KTR, Grand Prix Media Trendy, Grand Prix Złote Orły.

Procontent Communication

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.