Comfitura obsługuje markę Timotei w internecie – Portal PR - 24PR




Comfitura obsługuje markę Timotei w internecie

23.04.2014 Kategoria: Reklama. Autor: admin

Agencja interaktywna Comfitura (należąca do Focus Media Group) wygrała przetarg firmy Unilever na kompleksową obsługę marki Timotei w internecie. Poprzednio za te działania odpowiadało OS3.

W ramach umowy Comfitura jest odpowiedzialna za obecność i komunikację produktów do pielęgnacji włosów marki Timotei w internecie, oraz m.in. za przygotowanie i realizację kampanii reklamowych. Agencja zajmuje się również rozbudowanymi działaniami marki w serwisach społecznościowych, które obejmują prowadzenie polskiego profilu Timotei na Facebooku oraz YouTube – w tym tworzenie autorskiego kontentu i realizację cyklicznych aktywacji konsumenckich.

Comfitura będzie także odpowiadała za współpracę marki z blogosferą.

Unilever współpracuje z Comfiturą od jesieni 2013 roku – w listopadzie ubiegłego roku agencja zrealizowała internetową odsłonę kampanii Timotei promującą linię szamponów i odżywek z ekstraktem róży z Jerycha.

Comfitura – agencja interaktywna oferująca kompleksowe i eksperckie podejście do wszystkich działań promocyjnych w sieci. Dzięki ogromnej wiedzy o specyfice działań interaktywnych i kreatywności w tworzeniu rozwiązań z tego obszaru, dostarcza swoim klientom nietuzinkowe kampanie, serwisy i aktywności na portalach społecznościach. Comfitura jest częścią grupy agencyjnej Focus Media Group – Agencji Roku Marketingu Zintegrowanego 2012 wg Millward Brown oraz wydawcy „Media i Marketing Polska”.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.