Umowa o współpracy ORBIS SA i serwisu meeting.pl – Portal PR - 24PR




Umowa o współpracy ORBIS SA i serwisu meeting.pl

02.04.2014 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: admin

W dniu 21 marca br. na zakończenie Meetings Week Poland 2014 dwóch sponsorów tej imprezy – Orbis S.A. oraz serwis meeting.pl podpisały umowę o współpracy. Na jej podstawie 63 hotele Grupy Hotelowej Orbis S.A. dołączyły do grona kilkuset obiektów konferencyjnych dostępnych w specjalistycznym serwisie meeting.pl. Dzięki temu każdy organizator konferencji, kongresów i innych wydarzeń może zacząć wysyłać zapytania ofertowe do jeszcze większego grona doborowych obiektów.

Umowa ORBIS meeting pl 21_03_14

Ze strony ORBIS S.A. umowę podpisał wiceprezes David Henry a ze strony Steel Point –  spółki zarządzającej serwisem meeting.pl – Witold Janczynski.

Serwis meeting.pl to innowacyjny system, który umożliwia zakup usług konferencyjno-eventowych on-line. Produkt ten  wprowadza nową jakość w relacjach pomiędzy organizatorem a obiektem. Obiekt zyskuje narządzie umożliwiające przygotowanie profesjonalnej oferty w czasie nie przekraczającym trzech minut. Organizator uzyskuje dostęp do szczegółowej analizy porównawczej otrzymanych propozycji. Efektem końcowym jest zaoszczędzony czas, pełna transparentność transakcji oraz bezpieczeństwo planisty dzięki wyeliminowaniu niedomówień i zapewnieniu precyzji zamówienia.

Grupa Hotelowa Orbis SA dysponuje obecnie 63 obiektami w Polsce, na Litwie i Łotwie. Hotele te nawiązują do tradycyjnej polskiej gościnności łącząc ją z najnowszymi międzynarodowymi standardami sieci ACCOR. Obiekty Grupy ORBIS tworzą bogatą i różnorodną sieć, oferują wysoki standard wyposażenia, duże wygodne pokoje oraz wyśmienitą kuchnię i gwarantowaną jakość obsługi.

Meetings Week Poland to wspólna inicjatywa stowarzyszeń profesjonalistów branży konferencyjno-eventowej w Polsce zrealizowanej w dniach 17-21.03.2014 r. Jej celem było upowszechnianie wiedzy o znaczeniu branży nazywanej Przemysłem Spotkań. Impreza przeprowadzona po raz drugi, będzie kontynuowana corocznie.

O serwisie konferencyjnym meeting.pl 

meeting.pl to nowatorski serwis, który umożliwia dokonywanie transakcji on-line usług konferencyjnych. Ten innowacyjny produkt wprowadza nową jakość w relacjach pomiędzy zleceniodawcą a obiektem: obiekt zyskuje mechanizm do automatyzacji przygotowywania ofert a zleceniodawca otrzymuje porównywalne i wystandaryzowane oferty. Już ponad dwieście hoteli zarejestrowało się w meeting.pl w ciągu tylko trzech miesięcy od momentu wejścia na rynek. Wśród nich znalazły się czołowe marki hoteli konferencyjnych, jak cała Grupa Hotelowa  ORBIS S.A (w tym marki Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis), Hilton, Double Tree by Hilton, Marriott, Radisson Blu, Holiday Inn, Best Western, Scandic, a także Likus Hotele i Restauracje oraz Grupa Trip. Coraz więcej organizatorów wydarzeń poszukuje lokalizacji za pośrednictwem meeting.pl, wśród nich tak znane firmy jak Polpharma, Polskie Towarzystwo Urologiczne, Lotos Paliwa, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, Superpharm, Lindt, Schneider Electric, Żabka Polska, GMC Software Technology.

meeting.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.