Znamy wszystkie nominacje w Konkursie Twórców Reklamy 2014 – Portal PR - 24PR




Znamy wszystkie nominacje w Konkursie Twórców Reklamy 2014

25.04.2014 Kategoria: Konkursy. Autor: admin

Do tegorocznej edycji konkursu KTR nadesłano łącznie 756 prac w 11 kategoriach.  Jury liczące 100 osób pod przewodnictwem Jeffa Benjamina, Chief Creative Officera, JWT North America/JWT New York, nominowało do nagród 271 zgłoszeń, które będą rywalizowały o nową statuetkę KTR.

Rozkład nominacji w kategoriach wygląda następująco:

 

Kategoria Nominacje
Design 38
Druk 10
Film 21
Kampania 14
Media 20
Radio 1
Active Advertising 27
Media Interaktywne 37
Fotografia 31
Ilustracja 40
Warsztat Film/Radio 32

 

Nominacje były wybierane na podstawie dwuetapowej selekcji. W pierwszej kolejności jurorzy online określili wstępne shortlisty. Następnie, już podczas serii spotkań odbyła się dyskusja i głosowanie, które finalnie wyłoniło nominacje oraz zwycięzców.

Nagrodzeni Twórcy otrzymają nową statuetkę KTR zaprojektowaną przez Oskara Ziętę, znanego projektanta, laureata licznych nagród (m. in. Red Dot Award 2008, Audi-Mentorpreis by A&W 2011, DMY za innowację procesu produkcyjnego 2008, YDMI 2008, „Dobry wzór” 2009, Nagroda Niemieckiej Rady Wzornictwa 2009, Schweizer Design Preis 2008 oraz Materialica 2009).

KTR jest kierowany do agencji mediowych, ATL, BTL, PR, event marketingowych, interactive; studiów graficznych, design, filmowych, fotograficznych; wydawnictw, butików kreatywnych, indywidualnych twórców, klientów, jednostek samorządowych oraz mediów. W tym roku do konkursu swoje pracy zgłosiły 242 podmioty.

Nominowane kreacje można obejrzeć na stronie http://platforma.sar.org.pl/nagrody

Nagrody zostaną wręczone podczas Gali KTR – 8 maja w Teatrze Polskim.

Więcej informacji o Konkursie KTR na – www.ktr.org.pl.

Konkurs KTR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.