Sephora – nowy dyrektor generalmy – Portal PR - 24PR




Sephora – nowy dyrektor generalmy

16.05.2014 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Z dniem 31 marca 2014 roku Adam Kołodziejczyk objął funkcję dyrektora generalnego Sephora Polska. Do jego obowiązków należeć będzie opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy na kolejne lata oraz zarządzanie siecią perfumerii na terenie Polski.

Adam Kołodziejczyk posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sieciami handlowymi i rozwojem sprzedaży, które zdobywał w różnych branżach. Tworzył także i nadzorował wdrażanie strategii rynkowych dla wielu firm. Przez ostatnie cztery lata, jako prezes zarządu i dyrektor zarządzający firmy Komfort, z wieloma sukcesami zarządzał największą, niezależną siecią premium w branży artykułów domowych, z salonami w Polsce, Czechach i na Słowacji. W przeszłości pełnił także funkcje dyrektora generalnego Telepizza oraz dyrektora sprzedaży w Amica Wronki i LU Danone. Piastował też funkcje członka zarządu i dyrektora sprzedaży w Pepsi Bottlers oraz Reckitt Benckiser. Karierę zawodową rozpoczynał jako kierownik sprzedaży w Hasbro i Pepsi Cola. Adam Kołodziejczyk jest absolwentem warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej na wydziale Ekonomiki Produkcji.

„Gorąco witam Adama Kołodziejczyka w zespole Sephora Polska. Bardzo się cieszę, że stery po mnie przejmuje osoba posiadająca tak rozległą wiedzę na temat polskiego sektora handlowego. Wierzę, że sukcesy, które odnosił i doświadczenie w rozwijaniu sieci detalicznych, które zdobył w trakcie swojej kariery zawodowej, przyczynią się do rozwoju sieci perfumerii Sephora w Polsce i umacniania jej pozycji rynkowej jako lidera sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych” – powiedział Gilles Dougoud, dotychczasowy dyrektor generalny Sephora Polska, a obecnie wiceprezes Sephora na Europę.

Z dniem 1 marca 2014 roku Gilles Dougoud objął stanowisko wiceprezesa Sephora na Europę odpowiedzialnego za grupę 11 krajów: Polskę, Hiszpanię, Portugalię, Grecję, Rumunię, Republikę Czeską, Serbię, Bułgarię, Turcję, Danię i Szwecję.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna na polskim rynku od 15 lat. Jest pierwszą perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów.

Obecnie Sephora prowadzi blisko 1 800 perfumerii na całym świecie, w tym 93 perfumerie w Polsce. Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest czterokrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatów Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: trzykrotnie „Laur Klienta” oraz piąty raz z rzędu „Gwiazda Jakości Obsługi”.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie win i alkoholi do portfolio koncernu należą takie marki jak Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot Ponsardin, Krug, Ruinart, Mercier, Château d’Yquem, Hennessy, Glenmorangie, Ardbeg, Vodka Belvedere, 10 Cane, Chandon, Cloudy Bay, Terrazas de los Andes, Cheval des Andes, Green Point, Cape Mentelle, Newton i Wenjun. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których placówki zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewellery, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.

Questia sp. z o.o. sp.k.

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.