Suknia Carlo Rossi „najsłodszą” kreacją na Fashion Week Poland – Portal PR - 24PR




Suknia Carlo Rossi „najsłodszą” kreacją na Fashion Week Poland

09.05.2014 Kategoria: Moda. Autor: admin

„Mała słodka” suknia Carlo Rossi to największe zaskoczenie pierwszego dnia pokazów Fashion Week Poland. Wyjątkowa kreacja zaprezentowana przez Anię Wendzikowską urzekła publiczność bielą unikalnych storczyków oraz blaskiem milionów kryształków cukru i gwiezdnego pyłu Swarovskiego.

scena z: Anna Wendzikowska, SK:, , fot. Baranowski Michał/AKPA

Pokaz wyjątkowej „Małej słodkiej” sukni Carlo Rossi był najbardziej zaskakującym wydarzeniem pierwszego dnia FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi.  Zaprezentowana suknia inspirowana najnowszym białym słodkim winem Carlo Rossi Moscato, to projekt na miarę światowych wybiegów. Kreacja niczym haute couture olśniła nie tylko formą i wspaniałym kunsztem projektantki Aleksandry Kmiecik oraz duetu florystów Sekunda&Sieradzan, ale przede wszystkim niepowtarzalnym materiałem – najpiękniejszymi białymi kwiatami świata, z których została utkana.

Do stworzenia „Małej słodkiej” sukni Carlo Rossi wykorzystano 1000 kwiatów unikalnej odmiany storczyków – Vanda. Niepowtarzalnego blasku i słodyczy dodało kreacji pokrycie delikatnych płatków milionami kryształów cukru oraz gwiezdnego pyłu Swarovskiego. Połączenie trzech niepowtarzalnych materiałów dało olśniewający efekt, który podkreślił dodatkowo wybór modelki. Kreację na wybiegu zaprezentowała Anna Wendzikowska, znana aktorka i dziennikarka.

”Mała słodka” suknia Carlo Rossi to projekt, który mógłby zostać zaprezentowany obok najwybitniejszych kreacji haute couture wpisanych do kanonu ikon mody. Połączenie słodkiej bieli, tysiąca kwiatów storczyków z mroźnym blaskiem kryształów dało zniewalający efekt, idealnie odzwierciedlający kobiece piękno” – powiedziała Ania Wendzikowska.

maj 2014, Suknia Carlo Rossi "najsłodszą" kreacją na Fashion Week Poland

Zjawiskowa „Mała Słodka” inspirowana światem marki Carlo Rossi, to jeden z najambitniejszych polskich projektów zaprezentowanych podczas tegorocznego FashionPhilosophy Fashion Week Poland. To wyjątkowa kreacja, która podkreśla kobiecą delikatność, niewinność i słodkość. Dedykowana jest wielbicielkom stylu glamour, poszukującym nowoczesnej i niebanalnej wersji słynnej „małej czarnej” wykreowanej przez Coco Chanel.

Marka Carlo Rossi związana jest ze światem mody od 2012 roku, kiedy to po raz pierwszy została sponsorem FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

ATW Communications

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.