Sfera Group dla marki Haft – Portal PR - 24PR




Sfera Group dla marki Haft

30.06.2014 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja Sfera Group rozpoczęła współpracę z Fabryką Firanek i Koronek HAFT S.A. z Kalisza – liderem na rynku firanek oraz jedynym na skalę przemysłową producentem wyrobów haftowanych w Polsce.

Sfera Group odpowiada za zaprojektowanie i realizację strategii komunikacji marki Haft, zarówno pod kątem produktowym, jak i korporacyjnym. Wśród zadań Agencji znajduje się budowanie wizerunku marki w Internecie i mediach tradycyjnych, komunikacja w mediach społecznościowych, realizacja sesji fotograficznej produktów i osób kluczowych oraz działania z zakresu wsparcia sprzedaży – audyty i szkolenia sprzedażowe.

Wybraliśmy agencję Sfera Group w trakcie długiego procesu negocjacji z wieloma firmami z branży PRowej – mówi Dagmara Pietraszek, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Haft S.A. – Jesteśmy przekonani, że holistyczne, partnerskie i profesjonalne podejście zespołu Sfera Group do podmiotu o naszej specyfice zaowocuje wzmocnieniem naszej marki i wprowadzeniem na rynek nowych, unikalnych produktów dekoracyjnych, które będą wybierane przez klientów świadomie, z myślą o korzyściach wynikających z zakupu wyrobów marki Haft.Dostrzegam w firmie Sfera Group partnera, który całościowo i profesjonalnie poprowadzi wraz z nami proces zmiany i wzmocnienia wizerunku marki Haft. Chcemy wspólnie wykreować nowe wartości dla naszych klientów – wartości mocno związane z unikalnością oferty Haft.

Andrzej Czech, Dyrektor Zarządzający Sfera Group:Klienci oczekują od firm doradczych nie tylko konsultingu w obszarze komunikacji z otoczeniem, ale stałego wsparcia w innych procesach biznesowych, tj. w sprzedaży czy marketingu. Jesteśmy dumni, że marka kontynuująca ponad 130-letnią tradycję produkcji wybrała nas jako doradcę.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.