BrandTube stworzył dedykowany dział sprzedaży – Portal PR - 24PR




BrandTube stworzył dedykowany dział sprzedaży

29.08.2014 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Piotr Glinicki obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i będzie odpowiedzialny za budowę Działu Sprzedaży firmy BrandTube.

BrandTube stworzył w swoich strukturach Dział Sprzedaży odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obecnie dział składa się z 4 osób a do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować będzie 9 new business managerów.

Celem działań nowopowstałego zespołu jest dotarcie do jak największej grupy marek i partnerów biznesowych z produktami, które pozwolą im korzystać z potencjału produktów i narzędzi związanych z treściami wideo w Internecie, które oferuje BrandTube.

W skład działu wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w działaniach sprzedażowych B2B. Strategia opierać się będzie na kilku kluczowych segmentach:

– profilowanych koszykach produktowych dostosowanych do poszczególnych segmentów i branż.

– sprzedaży łączonej w ramach grupy kapitałowej G7media oraz kampanii crossmediowych w ramach grupy oraz poza nią.

–  systemach rabatowych i pakietach lojalnościowych dla klientów

– profilowaniu działań sprzedażowych do korporacji i MiŚP. Koszyki produktów są dostosowane do potrzeb klientów z zakresu kreacji treści wideo, obecności na kanale Youtube, Instagram, Vine oraz zorganizowania współpracy z twórcami treści wideo i siecią partnerską.

„Budowa obecnej strategii sprzedażowej zajęła nam ponad dwa miesiące, które poświeciliśmy na analizę konkurencji, produktów dostępnych na rynku, potrzeb klientów, szans i zagrożeń w poszczególnych rozwiązaniach” – powiedział Piotr Glinicki, Dyrektor ds. Sprzedaży w firmie BrandTube. „Dzięki tak dokładnej analizie, udało nam się stworzyć koszyki produktów dedykowanych poszczególnym branżom, które odpowiadają na potrzeby i możliwości naszych partnerów – zależy nam na dostarczeniu jakościowych działań, w relatywnie niskiej cenie” – dodał Glinicki.

Do zadań działu sprzedaży należy również edukacja partnerów biznesowych w zakresie wykorzystania potencjału treści wideo do komunikacji z konsumentami, jak również wartości jakie markom daję współpraca z siecią partnerską i twórcami.

„Tworząc dział sprzedaży, zależało nam na pozyskaniu osób, którzy poczują potencjał i realną wartość produktu. Dzięki tej decyzji zbudowaliśmy nową jakość produktów, kontaktu z klientami i aktywnej sprzedaży, mogę powiedzieć, unikalną w naszej branży.” – powiedziała Inez Białobrzeska, CEO w BrandTube. „Stawiamy na dynamiczny rozwoju, zarówno zespołu sprzedażowego jak również produktów i oferty – jesteśmy bardzo otwarci na sugestie naszych klientów i elastycznie reagujemy na sygnały, które wracają do nas z rynku.” – dodała Białobrzeska

Plany sprzedażowe BrandTube do końca 2014 zakładają pozyskanie 30 nowych klientów. W I kwartale 2015 firma zakłada zwiększenie tej dynamiki.

O BrandTube

BrandTube to największa w Polsce agencja skupiona na działaniach marek w kanale Youtube.  Działa w ramach 3 filarów, I – hubu contentowego, II – budowania  sieci partnerskiej i segmentacji twórców, III – wideo custom publishingu. Spółka zajmuje się kreowaniem wizerunku marek wykorzystując nowoczesne metody komunikacji za pomocą wideo i kanałów tj. YouTube, Vine, Instagram, kreowaniem historii, która przyciągnie i zatrzyma konsumenta oraz tworzeniem kampanii crossmediowych. Dodatkowo optymalizuje i buduje zasięg kanałów obsługiwanych marek oraz rekomenduje BrandTuberów – czyli twarze dedykowane kampaniom.

O G7 media

Grupa kapitałowa G7 Media, istnieje od 2008 roku w jej skład wchodzą portale internetowe Papilot.pl, Boska.pl, Supermamy.pl, agencja Livebrand Digital oraz Swapp Games produkujący gry mobilne w modelu free2play. Prezesem G7 jest Krzysztof Gagacki.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.